• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۹
  • شناسه خبر: 13324

کرونا ویروس همه را تهدید می کند/ در خانه بمانیم و این ویروس را هدیه نبریم

پیام ملّت– این ویروس دموکرات است و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد اما بعضی شغل‌ها را بیشتر تهدید می‌کند که از جمله آن پزشکان، پرستاران، بانکداران، کارگران ساختمانی، آرایشگران، نگهبانان اماکن شلوغ، فروشندگان و ...

پیام ملّت– این ویروس دموکرات است و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد اما بعضی شغل‌ها را بیشتر تهدید می‌کند که از جمله آن پزشکان، پرستاران، بانکداران، کارگران ساختمانی، آرایشگران، نگهبانان اماکن شلوغ، فروشندگان و رانندگان هستند.

با تعطیلی بیش تر مشاغل، تهدید این ویروس در این روز ها جدی است و اگر مردم در خانه ماندن را رعایت نکنند بی شک مبتلا شده و دیگران را نیز گرفتار خواهند کرد و ممکن است عزیزان خود را نیز به کام مرگ بکشانند و دیگر پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» از آنجایی که کادر درمانی بیمارستان‌ها برای بهبود وضعیت جسمانی بیماران در تلاش هستند. بنابراین؛ به نسبت سایر مشاغل بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار می‌گیرند و طبق آمار چند تن از پرستاران و پزشکان نیز در کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

– آرایشگر‌ها شاغلان دیگری در جامعه هستند که به علت ارتباط مستقیم و تماس با پوست مشتری امکان ابتلا شدن به کرونا را دارند.

-بانکداران: از آنجایی که ویروس کرونا از ۲ تا ۹ روز روی سطوح باقی می‌ماند بنابراین کارمندان بانک با رد و بدل کردن اسناد، قلم، کاغذ و مدارک بانکی یا فیش‌های حقوقی شانس ابتلا خود به ویروس کرونا را بالا می‌برند و متاسفانه در استان های مختلف شاهد از دست دادن برخی از خدمت گذاران در بانک های سطح کشور بوده ایم.

– کارگران و نگهبانان، افرادی که در محیط‌های آلوده و پرخطر مانند رستوران ها، ساختمان ها، اماکن شلوغ و… فعالیت می‌کنند به علت ارتباط زیاد با عامه مردم و تماس با اجسام آلوده شانس ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهند.

– فروشندگان، نانوایان و رانندگان تاکسی، رانندگان اتوبوس و وسایل نقلیه هنگام دریافت پول از مشتری و دادن کالا به آن‌ها ممکن است در معرض ابتلا به این ویروس خطرناک و کشنده قرار بگیرند.

باید متوجه بود که تمام اجتماعاتی که صورت می گیرد خطر ابتلا به کرونا ویروس را افزایش می دهد پس بهتر است برای پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا علاوه بر نکات مذکور، دستان خود را مرتب با آب، صابون و مایع بشوییم و تا حدامکان از مکان‌های عمومی پرتردد پرهیز کرده و از روبوسی با دوستان و آشنایان خود نیز پرهیز کنیم./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست