• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 13755

مدیر آموزش دانشگاه زنجان:کلاس های عملی فعلا برگزار نخواهد شد/ برگزاری امتحانات در هاله ای از ابهام قرار دارد

پیام ملّت-مدیر آموزش دانشگاه زنجان گفت: همه کلاس های تئوری دانشگاه به صورت مجازی از امروز برگزار می شوند. حسن سلیمانی فرد در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری _تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: کلاس های آموزشی مجاز ...

پیام ملّت-مدیر آموزش دانشگاه زنجان گفت: همه کلاس های تئوری دانشگاه به صورت مجازی از امروز برگزار می شوند.

حسن سلیمانی فرد در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری _تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: کلاس های آموزشی مجازی از تاریخ ۱۶ اسفندماه راه اندازی شده بود اما این اقدام در ابتدا به صورت پایلوت صورت گرفت و تنها تعدادی از دروس از این طریق به دانشجویان ارائه می شد.

وی با بیام اینکه در کلاس های مجازی مذکور به صورت روزانه در هر جلسه درسی تنها حدود ۳۰ درس آموزش داده می شد، عنوان کرد: با تداوم شرایط کرونایی ظرفیت آموزش های مجازی جهت ارائه همه دروس تئوری ارتقا داده شد.

معاون مدیر آموزش دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه از امروز همه کلاس های تئوری دانشگاه دولتی به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: این در حالی است که برگزاری کلاس های عملی بستگی به چگونگی شرایط در روزهای آتی خواهد داشت.

سلیمانی فرد با بیان اینکه ارائه دروس عملی در دانشگاه به تسهیلات و امکاناتی جهت ارائه این دروس نیاز دارد، افزود: لذا در حال حاضر برای چنین دروسی تصمیم گیری صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو است و همه این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، افزود: برای همه دانشجویان دانشگاه زنجان تدارک ارائه دروس به صورت مجازی داده شده است.

معاون مدیر آموزش دانشگاه زنجان به امتحانات دانشجویان اشاره و عنوان کرد: تاکنون هیچ تصمیمی در ارتباط با نحوه و چگونگی برگزاری امتحانات دانشگاه اخذ نشده است.

سلیمانی فرد با بیان اینکه بدنبال شیوع ویروس کرونا کلاس های حضوری دانشگاه های زنجان تعطیل شد، ادامه داد: همه اساتید و دانشجویان با استفاده از سامانه آموزشی مجازی مکلف به حضور در کلاس های درسی مجازی خود هستند و از دانشجویان درخواست می شود جهت حفظ سلامتی خود تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری منظم کلاس های درسی و تأمین منافع دانشجویانی از مهمترین اهداف ما است و امیدواریم بتوانیم با همکاری پرسنل و اعضای هیات علمی از بستر فراهم شده به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

معاون مدیر آموزش دانشگاه زنجان با بیان اینکه بدیهی است به محض عادی شدن شرایط در کشور کلاس ها به روال طبیعی و صد در صد حضوری باز می‌گردد، ادامه داد: کلاسهای عملی هر زمان که دولت تشخیص دهد که رفت و آمد مشکلی ندارد برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست