• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۳
  • شناسه خبر: 13930

مجتبی شهامی:اختصاص هزینه اعیاد شعبانیه در حسینیه اعظم زنجان در راستای مبارزه با کرونا

پیام ملّت– مدیر روابط عمومی حسینه اعظم زنجان با اشاره به این که بنا بر شرایط خاص موجود هزینه اعیاد شعبانیه در حسینه اعظم در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اختصاص یافت گفت: سه هزار پک بهداشتی ب ...

پیام ملّت– مدیر روابط عمومی حسینه اعظم زنجان با اشاره به این که بنا بر شرایط خاص موجود هزینه اعیاد شعبانیه در حسینه اعظم در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان اختصاص یافت گفت: سه هزار پک بهداشتی با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال تهیه و در نقاط جنوبی شهر توزیع شد‌.

مجتبی شهامی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این که از زمان شیوع ویروس کرونا، حسینه اعظم زنجان نیز اقداماتی در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس انجام می دهد و این اقدامات در سه محور شکل می گیرد، اظهار داشت: اولین محور گندزدایی معابر اطراف حسینه اعظم و نقاط کم برخورددار شهر است و این امر بیش از ۴۰ روز است که هر شب توسط ده نفر از خادمین افتخاری حسینه اعظم انجام می گیرد و حدود ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت گندزدایی استفاده می شود.

وی افزود: دومین محور که از سال گذشته آغاز شده تهیه ۳ هزار بسته لوازم و پک بهداشتی از جمله ژل ضدعفونی کننده دست، مایع دست شویی و وایتکس بوده است که در نهایت در مناطق جنوبی شهر توزیع شده است به طوری که خرید موارد مذکور حدود ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است، با توجه به شرایط خاص موجود هزینه اعیاد شعبانیه حسینیه اعظم زنجان برای تهیه همین پک های بهداشتی اختصاص یافته است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به این که در سومین محور مبارزه با این ویروس خواهران خادم یاری رسان مجموعه بوده اند گفت: از سه هفته گذشته بانوان در حال دوخت ماسک، لباس بیماران مبتلا به کرونای بستری شده در بیمارستان، البسه برای کادر درمان و مدافعین سلامت استان هستند.

وی خاطر نشان کرد: تهیه پارچه البسه و ماسک های دوخته شده توسط دستگاه متولی انجام می گیرد اما تامین چرخ خیاطی، کش، نخ و لوازم ریزی که مورد نیاز است از طریق حسینه و خادمین تامین می شود.

شهامی با بیان این که حسینه اعظم زنجان ۳ هزار نفر خادم افتخاری دارد گفت: همچون ایام محرم خادمین جهت یاری رسانی در راستای مقابله با کرونا ثبت نام می کنند و بر اساس نوبت دهی که انجام می گیرد خدمات لازم را ارائه می دهند.

وی با تاکید بر این که تمام هزینه هایی که در راستای مقابله با کرونا که توسط حسینه اعظم زنجان انجام می گیرد با نذورات مردمی بوده است تصریح کرد: همراهی و همکاری مردم و ارادتی که همواره به حسینه اعظم داشته اند جای تقدیر و تشکر دارد.

به گفته شهامی، حسینه اعظم علاوه بر این که در مراسم و اعیاد دارای برنامه مخصوصی است در هنگام بروز مسائل، مشکلات و آسیب های اجتماعی نیز در صحنه حضور دارد به طوری که طی سیل سال گذشته که در اکثر استان های کشور رخ داد طبق برنامه ریزی های موجود خادمین حسینه جهت خدمت رسانی به این استان ها اعزام شدند که از جمله این خدمات طبخ روزانه پنج هزار پرس غذا در مناطق سیل زده بوده است./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست