• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 15098

قدردان زحمات معلمان عزیز هستیم

پیام ملّت- آیین بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و معلمان منتخب استانها در محل استانداری هر استان برگزار شد.‌

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه با اشاره به ترسیم برنامه راهبردی برای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: برنامه اجرایی برای سند تحول تنظیم و در اختیار مناطق چهارده‌گانه قرار گرفته است.

ابراهیم رفیعی با بیان اینکه در سال گذشته آموزش و پرورش به همت فرهنگیان خود توانست توفیقات خوبی را کسب کند، ادامه داد: ارتقای رتبه کنکور، افزایش پوشش تحصیلی ابتدایی، متوسطه، کسب مقام‌های برتر در مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری و … از جمله این توفیقات است.

وی با اشاره به ارتقای فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این توفیقات به همت معلمان عزیز استان و با حمایت بی دریغ نماینده ولی فقیه و اما جمعه زنجان و نیز استاندار زنجان میسر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا معلمان در فضای مجازی آموزش دانش‌آموزان را ادامه دادند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان زنجان در زمینه تولید محتوا و دایر کردن کلاس در اپلیکیشن شاد پیشتاز هستند.

گفتنی است در این مراسم که وزیر آموزش و پرورش، استانداران سراسر کشور، مدیران کل آموزش و پرورش و معلمان نمونه حضور داشتند و پنج فرهنگی به نمایندگی از فعالان حوزه تعلیم و تربیت کشور مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

شایان ذکر است در پایان حقیقی استاندار زنجان به نیابت از رئیس جمهور لوح معلمان منتخب استان را به آن ها اهدا کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست