• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15468

خود کفایی شهرداری زنجان در تولید مواد ضد عفونی

رئیس شورای شهر زنجان از خود کفایی شهرداری زنجان در تولید مواد ضد عفونی خبر داد و گفت: تمام مواد مصرفی جهت ضدعفونی در شهر زنجان تولید می شود.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: بعد از شروع بیماری کرونا اولین کاری که شورای شهر زنجان انجام داد ضد عفونی شهر بود.

وی با بیان اینکه در این راستا از گروه های جهادی نیز کمک گرفته شد، افزود: برخی کارها در شهر با محوریت شهرداری و برخی کارها با محوریت گروه های جهادی صورت گرفت.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اصلی ترین هدف ما کمک به شهروندان در راستای مقابله با بیماری کرونا بود، تصریح کرد: ضد عفونی همه معابر شهر در این راستا صورت گرفت و هم اکنون نیز توسط اکیپ ها ادامه دارد.

راشاد با اشاره به اینکه مواد ضد عفونی کننده در روزهای اول شیوع بیماری کرونا از بیرون استان تهیه می شد، افزود: با کمک مجموعه شهرداری تدبیری اندیشیده شد که این مواد در مجموعه شهرداری تولید شود.

وی تصریح کرد: مواد ضد عفونی کننده مصرفی شهرداری زنجان هم اکنون در چند نقطه شهر زنجان تولید می شود و شهرداری در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده به خودکفایی رسیده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه مواد تولیدی در اختیار گروه های جهادی نیز قرار می گیرد، افزود: مواد تولیدی در مخزن های ۴۰ لیتری قرار دارد که برای استفاده با آب مخلوط می شود.

راشاد در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه شهرداری برای مقابله با کرونا اشاره و افزود: تولید اقلام بهداشتی دیگر از جمله ماسک و دستکش نیز توسط گروه های جهادی انجام می شود.

وی تصریح کرد: شیوع این بیماری باعث شد تا به نظافت شهر بیشتر از قبل توجه شود و اقدامات شهرداری در این زمینه به صورت مستمر ادامه دارد. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست