• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 15530

استفاده از ظرفیت های جوانان یکی از راهبردهای اصلی در برون رفت از چالش ها است

پیام ملّت- فرماندار شهرستان ابهر گفت: به کارگیری توانمندی ها در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت های جوانان یکی از راهبردهای اصلی در برون رفت از چالش ها است.

وجیه اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: رسالت فرهنگی مهمترین رسالت معلمان در جامعه است.

وی نیازسنجی و شناسایی آسیب ها و موانع در مجموعه را قدم اول پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: به کارگیری توانمندی ها در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت های جوانان یکی از راهبردهای اصلی در برون رفت از چالش ها است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و مجموعه شبکه بهداشت و درمان گفت: همکاری و همیاری و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم کلید اصلی مبارزه با ویروس کرونا است.

این مقام مسئول ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همیاری اعضای شورای آموزش و پرورش در جهت توسعه و پیشرفت تصریح کرد: خوشبختانه نگاه همدلی و همکاری میان تمامی ارگان ها و ادارات شهرستان ابهر وجود دارد که این موضوع قطعا موجب آبادانی شهرستان خواهد شد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: با اینکه ویروس کرونا موجب تعطیلی مدارس شد ولی در عین حال فرصت های آموزشی جدید مخصوصا در حوزه آموزش مجازی برای آموزش و پرورش فراهم کرد./ ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست