• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15970

احتمال پایان کلاس های مجازی تا ۱۵ خرداد وجود دارد

پیام ملّت- مدیر آموزش موسسه غیرانتفاعی روزبه زنجان گفت: در حال حاضر کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود اما احتمال پایان کلاس های مجازی تا ۱۵ خرداد وجود دارد.

مژگان رضایی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اینک طبق بخشنامه وزارت علوم کلاس ها به صورت مجازی دایر است اما احتمالا این کلاس ها تا ۱۵ خرداد به پایان می رسد و در صورت نیاز به رفع اشکال هماهنگی های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق بخشنامه وزارت علوم واحدهای عملی تربیت بدنی نیز همچون سایر دروس باید تا حدامکان به صورت مجازی ارائه می شوند، افزود: روز گذشته بخشنامه ای از سوی وزارت علوم دریافت شد که براساس آن واحدهای عملی تربیت بدنی باید به صورت مجازی ارائه شود. همچنین دروس آزمایشگاهی نیز با تهیه ویدیوهای آموزشی توسط اساتید ارائه خواهند شد.

مدیر آموزش موسسه غیرانتفاعی روزبه زنجان با اشاره به اینکه نحوه برگزاری امتحانات و حضوری یا مجازی بودن آن متناسب با دستور ستاد ملی کرونا خواهد بود، افزود: گفتنی است که تاکنون در این خصوص مطلبی اعلام نشده است اما در صورت اعلام حضوری بودن، کلاس ها با رعایت همه پروتوکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رضایی تأکید کرد: مشکلی در خصوص ارائه دروس به صورت مجازی وجود ندارد چراکه پشتیبانی خوبی در این خصوص صورت گرفته است و همه امور مرتبط با برگزاری کلاس های مجازی مطابق با اهداف آموزشی به خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه مطالب آموزشی در قالب ویدیو، ویس، پی دی اف و پاورپوینت به دانشجویان ارائه می شود، ادامه داد: اساتید به خوبی فعالیت های آموزشی و همکاری های لازم را در ارائه دروس دارند.

مدیر آموزش موسسه غیرانتفاعی روزبه زنجان با اشاره به اینکه تعداد محدودی دانشجوی کرونایی نیز در میان دانشجویان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در میان این دانشجویان فوتی در اثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا گزارش نشده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست