• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15843

گسترش فضای مجازی کارکرد روابط عمومی را شفاف تر می سازد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: روابط عمومی سازمان ها با گسترش فضای مجازی تحت تاثیر قرار گرفته است و با گسترش فضای مجازی مزایا و معایبی در ارتباط با وظایف روابط عمومی متصور می گردد.

لیلا امیدوار مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در گفت و گو با« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات با تشریح معایب و مزایای فضای مجازی در حوزه کاری روابط عمومی سازمان ها ، فضای مجازی را یکی از چالش های پیش روی روابط عمومی ها عنوان و اظهار کرد: گسترش فضای مجازی، فعالیت و کارکرد روابط عمومی را بارزتر و شفاف تر می سازد و نیز منجر می گردد در اخبار منتشر شده توسط روابط عمومی با سرعت و دقت بالایی به دست مخاطبان رسانده شود.

امیدوارافزود: از معایب یا حواشی پیش رو در مواجهه با گسترش فضای مجازی میتوان به انتشار سریع اخبار نادرست وکذبی که توسط روابط عمومی تایید نشده است اشاره نمود.

وی گفت: اخباری که نیاز به بررسی و تایید صحت و سقم دارند ممکن است توسط خبرنگاری منتشر گردد و تا تهیه جوابیه و دفاع از صحت و سقم آن مخاطبان زیادی خبر را مشاهده نموده باشند. لذا در این بین لزوم تعامل رسانه و روابط عمومی بسیار ملموس و جزء لاینفک روابط عمومی می باشد که اگر این تعامل به نحو احسن اتفاق افتد می توان فضای مجازی را به عنوان بستر مساعد و متقن در انتشار اخبار روابط عمومی تلق کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان تصریح کرد: همراهی و تعامل دوسویه، روابط عمومی ورسانه را به هدف مشترک که همان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درست و منطقی است رهنمون می سازد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست