• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
  • شناسه خبر: 16744

باشگاه داران برای اخذ تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند

پیام ملّت- مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه داران جهت اخذ تسهیلات حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کنند.

مریم رومی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: تسهیلات ۱۲ درصدی جهت حمایت از باشگاه داران به آنها پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت این تسهیلات با دوره تنفس ۴ ماهه خواهد بود.

وی افزود: باشگاه دارانی که باشگاه‌های خود را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی کرده اند و به عبارتی برای کارکنان خود بیمه تأمین اجتماعی واریز می‌کنند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مسئول امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه حدود ۲۵ باشگاه در سطح استان زنجان به علت تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شده اند عنوان کرد: از باشگاه داران درخواست می شود که همکاری‌های لازم را جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

رومی با بیان اینکه از همه باشگاه های ورزشی استان از حیث رعایت پروتکل های بهداشتی در چنین مراکز ورزشی بازرسی صورت خواهد گرفت تأکید کرد: همه باشگاه های ورزشی استان زنجان ظرف مدت ۱۰ روز بازرسی خواهند شد.

وی افزود: گفتنی است که تعداد بازرسان در سطح استان زنجان افزایش پیدا کرده است. به این ترتیب امکان انجام بازرسی ها به صورت سریع تر فراهم شده است.

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۶۲ باشگاه در سطح استان زنجان دایر هستند ادامه داد: عمده این باشگاه‌ها به غیر از باشگاه های رزمی، تکواندو، کنگ فو و ووشو مشغول به فعالیت هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست