• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 19156

جمع آوری مکانیزه زباله در زنجان از ۱ شهریور شروع می شود

پیام ملّت-مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان از واگذاری جمع آوری مکانیزه زباله به شرکتی که در مناقصه برنده شده بود خبر داد و گفت: به این شرکت ابلاغ شده اند که باید از تاریخ یک شهریور ماه کار جمع‌آوری مکانیزه را شروع کند.

بیوک شامی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» بر لزوم شروع‌به‌کار جمع آوری مکانیزه زباله تاکید و اظهار کرد: در صورت عدم انجام کار در تاریخ اعلام شده قرارداد با شرکت مذکور فسخ خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت فوق باید کار جمع آوری زباله را از تاریخ هشتم تیر ماه شروع می‌کرد تصریح کرد: به لحاظ وضع کنونی جامعه و وجود بیماری کرونا همچنین کمبود ماشین آلات این شرکت کار را به صورت ناقص انجام داده است و اینکه موظف است که آن را تکمیل کند.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان در خصوص تعداد ماشین های مقرر شده طبق قرارداد جهت جمع آوری زباله عنوان کرد: در قرارداد منعقد شده میان شهرداری و شرکت برنده ۴۶ دستگاه جهت جمع آوری مکانیزه زباله مورد نظر بوده است.

وی ادامه داد: شرکتی که در مناقصه برنده شده است باید ماشین های ملکی یا اجاره ای خود را جهت جمع آوری مکانیزه زباله در زنجان مستقر کند.

شامی با بیان اینکه نباید مساله کرونا که زمان به اتمام آن نامشخص است بهانه ای برای مسئولین در انجام ندادن وظایفشان باشد اظهار داشت: کار تفکیک زباله به ۳ شرکت بخش خصوصی واگذار شده است و آنها ملزم به ساماندهی زباله گرد نیز شده اند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست