• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۴
  • شناسه خبر: 23758

۹۰ درصد معلمان زنجانی علیه کرونا واکسینه شدند

استان زنجان جز اولین استان‌هایی است که توانسته بیش از ۹۰ درصد معلمان و فرهنگیان را واکسینه کند وبیش از ۱۵ درصد این افراد حتی دز دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

حسن مظفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: تا حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع مختلف در مدارس استان ثبت نام کرده‌اند و ۱۱۰ هزار نفر از تعداد مذکور در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه معلمان تحت هر شرایطی حتی در دورترین نقاط استان آموزش خود را ادامه داده‌اند، عنوان کرد: در طول سال گذشته بیش از ۴۰۰ تبلت خرید و در اختیار دانش اموزان نیازمند قرار داده شد و استان زنجان رتبه اول به لحاظ این موضوع در سطح کشور را داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با ابراز خرسندی از اینکه جمعیت بالایی از فرهنگیان و معلمان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده‌اند، گفت: استان زنجان جز اولین استان‌هایی بود که توانست بیش از ۹۰ درصد جامعه هدف خود را واکسینه کند این در حالی است که بیش از ۱۵ درصد این افراد حتی دز دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، در سه محور شبکه شاد، مدرسه تلوزیونی و حضوری در سال تحصیلی جدید آموزش دانش‌آموزان را در استان آغاز خواهد کرد، گفت: طبق هماهنگی که با علوم پزشکی استان انجام شده مقرر شده تا در روستاهایی که تعداد دانش آموزان در مدارس کم و حداکثر به ۱۵ نفر می‌رسد بازگشایی انجام شود و با رعایت پروتکل‌ها آموزش حضوری باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در بازگشایی مدارس هستیم و خارج از ان اقدامی انجام نمی‌دهیم، تصریح کرد: ۲۲۰ مدرسه در سطح استان وجود دارد که اغلب آن‌ها مدارسی هستند که تعداد دانش اموزان بیشتری دارند.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست