• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۱۰
  • شناسه خبر: 24213

۳۴ هکتار از مساحت شهرک صنعتی آی تی استان زنجان واگذار شده است

زیر ساخت‌های شهرک صنعتی آی تی همانند برق و آب تامین شده و گاز نیز در مراحل پایانی قرار دارد با این وجود ۳۴ هکتار از این شهرک تا حال حاضر واگذار شده و ۱۲ واحد نیز در آن مستقر شده‌ است.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه مقرر است شهرک کهناب یا آی‌تی قطب صنعت آی‌تی کشور شود، اظهار داشت: در بخش صنعتی این شهرک ۴۰ هکتار زمین موجود است که تقریبا ۳۴ هکتار از آن واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا زیرساخت‌های برق، آب کاملا آماده است افزود: تامین گاز نیز در مراحل نهایی قرار دارد و در طول ماه‌های آینده این زیر ساخت به طور کامل آماده خواهد شد.

مدیر کل شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه بحث آسفالت‌ریزی معابر در شهرک از جمله دغدغه‌ها است تا خیابان‌ها بعد از این امر دوباره مورد تخریب جهت گازرسانی و لوله کشی آب قرار نگیرند، گفت: خیابان‌های اصلی آسفالت‌ریزی شده اما خیابان‌های فرعی جهت کنده‌کاری‌های بعد از مستقر شدن واحد‌ها هنوز آسفالت ریزی نشده است.

وی با بیان اینکه در ۳۴ هکتار مذکور شهرک، ۱۲ واحد مستقر شده است عنوان کرد: به واحد‌ها ۲۴ ماه فرصت داده می‌شود تا از زمان عقد قرار داد اقدام به اخذ مجوز کنند و زیر ساخت‌های آب، برق و گاز را در واحد‌ها ایجاد نمایند.

عباسی تاکید کرد: اگر زمین‌های شهرک جهت احداث واحد تولیدی خرید شود اما اقدام عملیاتی بر روی آن انجام نگیرد قسمت حقوقی شهرک صنعتی به موضوع ورود خواهد یافت و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد. ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست