• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۲۲
  • شناسه خبر: 28255

امکان طرح پرسش و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان

امکان طرح پرسش و پاسخ متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان به آدرس ‏https://zanjan.mrud.ir در دو قسمت فراهم شده است. این اداره کل هیچ کانال دیگری جهت اطلاع رسانی تخصصی و طرح پرسش و پاسخ به متقاضیا ...


مرتضی بیستونی رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص اطلاع رسانی روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پاسخ به سوالات متقاضیان پروژه‌ها دو قسمت اصلی در سایت اداره کل به آدرس https://zanjan.mrud.ir ، طراحی و ایجاد شده است،این دو قسمت شامل اطلاعات پروژه‌های نهضت ملی مسکن و قسمت پرسش و پاسخ در مورد پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

بیستونی گفت: قسمت اول شامل اطلاعات تمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن بوده و متقاضی با کلیک بر روی آنها، به تمامی اطلاعات پروژه‌های مذکور به صورت دسته بندی شده، دسترسی پیدا خواهد کرد.این اطلاعات جزئیات دقیقی از آخرین وضعیت پروژه‌ها شامل، شناسنامه پروژه، ریز مشخصات پروژه، موقعیت جغرافیایی پروژه، سایت پلان پروژه و آخرین تصاویر پروژه را در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

وی افزود: قسمت دوم نیزشامل طرح سوال توسط متقاضیان اقدام ملی مسکن و پاسخ‌های ارائه شده توسط کارشناسان معاونت مسکن، کارگزاران و سازندگان است و در این قسمت ابتدا متقاضی سوال خود را در قالب فرم طراحی شده مطرح می‌کندو سوال ثبت شده توسط کارشناس اداره فناوری دریافت و پس از احراز هویت متقاضی، طی تماس تلفنی دریافت سوال به وی اطلاع داده می‌شود.

بیستونی گفت: این فرآیند در راستای اطمینان از عدم طرح سوال توسط سوداگران مسکن و افراد غیر مرتبط به پروژها انجام می‌شود و سپس سوال مورد نظر توسط کارشناس پیگیری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، به مسئول مربوطه ارجاع و پس از دریافت پاسخ به همراه بخشی از کد ملی متقاضی، در قسمت پاسخ به سوالات پروژه مربوطه (ذیل همین فرم)، منتشر خواهد شد.

رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: این اداره کل غیر از سایت رسمی https://zanjan.mrud.ir ،هیچ کانال دیگری جهت اطلاع رسانی تخصصی و طرح پرسش و پاسخ به متقاضیان نهضت ملی مسکن ندارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست