• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۲۹
  • شناسه خبر: 28331

کیفیت مکان نمازگزاری بانوان درمساجد خوب نیست/امکانات حضور بانوان در مساجد باید در شأن شان باشد

کیفیت مکان نمازگزاری خواهران درمساجد خوب نیست این را من هم قبول دارم و این شرایط اصلا درست نیست. بانوان هم به جهت نقش تربیتی و هم ترغیب کننده همسران و فرزندان رکن بسیار مهمی هستند که باید حضور آنها و کیفیت مکان و امکانا ...

حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان  در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص کیفیت مکان نمازگزاری بانوان در مساجد اظهار کرد: کیفیت مکان نمازگزاری خواهران درمساجد خوب نیست این را  من هم قبول دارم و این شرایط اصلا درست نیست.

حجت الاسلام ناصربا بیان اینکه  این مشکل باید با هیئت امنا و مدیر مساجد حل شود گفت: به جز کیفیت  و جذابیت درقسمت بانوان در مساجد  ، امکانات هم  باید در اختیار بانوان باشد  ولی متاسفانه  تا کنون الزامی در این مورد صورت نگرفته است.

وی افزود:  نکته دیگر این است که آیا همه مساجد اینگونه هستند؟ به نظر می رسد در مساجد تازه ساخت خیلی این موضوع پررنگ نباشد. اما خطاب من  به امامان جماعت و مومنین این است که نسبت به مناسب سازی هم حساس باشند و هم خودشان شروع به اقدام کنند. البته در جلسات آتی با ائمه جماعت مساجداین موضوع را مطرح خواهیم کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص حضور بانوان در هیئت امنای مساجد نیز گفت: اعضای هیئت امنای مساجد هم  عموما  مواقع افراد مسن هستند اما در برخی مساجد و برخی امامزاده ها درحال حاضر از خانمها هم عضو هیئت امنا هستند.

حجت الاسلام ناصر افزود: بازهم تاکید می کنم که بانوان هم به جهت نقش تربیتی و هم ترغیب کننده همسران و فرزندان  رکن بسیار مهمی هستند که باید حضور آنها و کیفیت مکان و امکانات حضور آنها در مساجد باید در شأن شان باشد.

خبرنگار: زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست