• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۲۹
  • شناسه خبر: 28692

امام و انقلاب کشور را از حلقوم امریکا و انگلیس بیرون کشیدند/شاخص عدم نفوذ دشمن در سپاه پاسداران موفقیت ما در مرزهای کشور است

اگر دشمن توانسته بود نفوذی در سپاه صورت بدهد امکان نداشت ما امروز به این قدرت موشکی و نظامی دست پیدا کنیم و در قدرت اطلاعاتی خارج از کشور به اینجا برسیم ، شاخص عدم نفوذ دشمن در سپاه موفقیت ما در مرزهای کشور است .

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد:اقدام تبلیغی علیه نظام اسلامی در دستور کار رسانه های بیگانه است و بخش عمده ای از تولیدات رسانه ای و مستندات خبری تولید شده در این رسانه ها سه نکته را دربر دارد.

سردار شریف با بیان اینکه نکته اول آن است که رسانه های بیگانه تلاش می کنند با برجسته کردن دوران قبل از انقلاب به مردم القا کنند که انقلاب اسلامی آورده ای برای مردم نداشته گفت: نزدیک ۵۰ میلیون نفر از جمعیت دوران نظام شاهنشاهی را درک نکرده اند و برداشت عینی از استکبار و استبداد آن دوران ندارند و از طرفی هم در معرض تهاجم فرهنگی سازمان یافته ای هم قرار می گیرند و در این شرایط رسانه ها تلاش می کنند که به مردم بگویند انقلاب هیچ دستاوردی برای مردم نداشته است.

وی افزود: نکته دوم این است که رسانه های بیگانه به صورت جدی با بهره گیری از علم روانشناسی و رسانه ای سعی می کنند شرایط کشور را در حوزه های مختلف صد درصد بحرانی جلوه بدهد و نکته سوم هم این است که از طریق همین روش دوم می خواهند در مردم حس ناامیدی و یاس از نظام ایجاد کنند.

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه پادزهر این اقدامات علیه نظام کار حرفه ای رسانه ای است گفت: برخی خبرنگاران ما به دلیل شرایط سنی شناخت دقیقی از نظام شاهنشاهی ندارند و در این حوزه با کم کاری ۴۰ ساله مواجه هستیم و اگر توانسته بودیم میزان وابستگی و استبداد نظام شاهنشاهی را نشان دهیم رسانه های بیگانه نمی توانستند این حجم از تبلیغات گسترده را از آن دوران به نمایش بگذارند.

وی گفت: خاطرات سفرا و عوامل رژیم شاه منابع مناسبی برای شناخت میزان وابستگی نظام شاهنشاهی است و همه این موارد اطلاعات خام زیادی از نحوه چپاول کشور توسط خاندان پهلوی در اختیار ما می گذارد.

شریف با بیان اینکه حضور ۱۳۰ هزارمستشار امریکایی در ایران نیز دلیل دیگری برای حفظ منافع امریکا در ایران بوده است گفت: در نظام پهلوی همه مقدرات این کشور به دست امریکایی هاو انگلیسی ها بود و به یک معنا امام و انقلاب این کشور را از حلقوم امریکایی ها و انگلیسی ها بیرون کشید و به دست مردم داد.

سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز اعتراف می کنیم که تمام تصمیمات نظام در درون کشور گرفته می شود و توانسته ایم بخش عمده ای از مشکلات کشور را حل کنیم و اگر منصفانه به خدماتی که نظام در سالهای انقلاب با فشار تحریم ها و تهدیدها انجام داده بنگریم این خدمات را ارزنده می بینیم .
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند دستاوردها و تصویر واقعی کشور را نبیند گفت: تمام تلاش دشمن این است که تصویری از ایران بسازد که در ان مردم فقیر هستند و همه چیز در آن بحرانی و بهم ریخته است و فضای مجازی را به گونه ای بار آورده که کسی جرأت نکند از دستاوردهای نظام سخن بگوید یا حتی احکام و دستورات دین را بیان کند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه الان باید شهید همت و شهید سلیمانی ها را در میان اصحاب رسانه پیدا کنیم گفت: در زمانه ای هستیم که دشمن همه تلاش خود را در هجمه رسانه ای به نظام اسلامی متمرکز کرده است .

سخنکوی سپاه گفت: ما منکر مشکلات موجود در کشور نیستیم اما این شرایط در قیاس با مشکلات دوران گام اول انقلاب نیست و الان درگام دوم انقلاب ثمرات انقلاب به بار نشسته است .

وی با بیان اینکه تصویری که رسانه های دشمن از کشور ساخته تصویری تحقیر کننده است گفت: با اینکه هنوز با شرایط تراز انقلاب فاصله داریم ولی شرایط آنگونه نیست که رسانه های خارجی به تصویر می کشند و علتش هم این است که ما دستاوردهای انقلاب را به درستی به مردم معرفی نکرده ایم و به تصویر نکشیده ایم .

وی پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در خصوص ترور شهید صیادی و دانشمندان هسته ای و شائبه نفوذ در سازمان اطلاعات سپاه نیز گفت: اقدامات سپاه به دلیل عظمت کارهایی که در آن انجام می شود به سه حوزه فرماندهی و حوزه فرهنگی و اعتقادی و حفاظت اطلاعات سپاه تقسیم شده است که این بخش،حوزه ای است که مسئول آن مستقلاً توسط رهبری انتخاب می شود.

وی افزود: در سازمان تاثیر گذار و تعیین کننده ای مثل سپاه که همه دشمنان تلاش می کنند در آن نفوذ و تاثیر بگذارند ، حوزه مستقلی به عنوان حفاظت اطلاعات سپاه رفتار پاسداران را نظارت می کند و این سازمان باعث شده که در طول سالهای فعالیت، سپاه کمترین آسیب را ببیند.

رمضان شریف با بیان یاینکه تعدای از پاسداران بازنشسته شده اند و تعدادی هم با عنوان بسیج خارج از مجموعه سپاه با سپاه همکاری دارند که خارج از رصد هستند امابا این حال دشمن نتوانسته در این سازمان و عملیات موشکی و پهبادی آن نفوذ کند و اگر دشمن توانسته بود نفوذی صورت بدهد امکان نداشت ما امروز به این قدرت موشکی و نظامی دست پیدا کنیم و در قدرت اطلاعاتی خارج از کشور به اینجا برسیم پس شاخص عدم نفوذ دشمن در سپاه موفقیت ما در مزرهای کشور است .

وی افزود: ما نمیخواهیم بگوییم که ترور سردار سپاه یا دانشمندان ما اتفاق کوچکی است ولی دشمن نفوذی به مفهوم آن چیزی که ما نظامی ها نفوذ می نامیم در سپاه نداشته است که این اتفاق هم مرهون خود سازمان اطلاعات سپاه است و هم پاسدارانی که در طی این سالها تحت آموزش بوده اند و این ترورها نشان می دهد که اتفاقا اسرائیل از سطح ادعاهایی که داشته پایین آمده است و ما این مختصر رفتارهای ایذایی اسرائیل را جمع کرده و می کنیم. ضمن اینکه اسرائیل برای همینکه مقداری سروصدا کند هم بسیار هزینه می کند و امروز به شدت آسیب پذیر شده و در هراس قرار دارد و در مقابل انقلاب حرفی برای گفتن ندارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست