• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۱۰
  • شناسه خبر: 28951

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین کاهش پیدا نکرده است/ شایعات افزایش قیمت و کاهش سهمیه بنزین صحت ندارد

به هبچ عنوان کاهشی در سهمیه ۶۰ لیتری بنزین اتفاق نیفتاده و همچنان کارتهای سوخت ماهانه ۶۰ لیتر با بنزین ۱۵۰۰ تومانی شارژ میشوند و در صورتی هم که استفاده نشود درکارتهای سوخت ذخیره می شود .شایعاتی مبنی بر کاهش سهمیه بنزی ...

حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در پاسخ به نگرانی نسبت به کاهش سهمیه بنزین اظهار کرد: اخیراً شایعاتی مبنی بر کاهش سهمیه بنزین از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر مطرح شده است که قویاً این موضوع را تکذیب می کنم.

حبیبی گفت: به هبچ عنوان کاهشی در سهمیه ۶۰ لیتری بنزین اتفاق نیفتاده و همچنان کارتهای سوخت ماهانه ۶۰ لیتر با بنزین ۱۵۰۰ تومانی شارژ میشوند و در صورتی هم که استفاده نشود درکارتهای سوخت ذخیره می شود .

وی با بیان اینکه تنها موردی که در جایگاه های سوخت استان زنجان و سایر استانها اعمال شده این است که قبلا شهروندان در هر مرحله از سوختگیری می توانستند ۶۰ لیتر بنزین بزنند که اخیراً به دلیل جلوگیری از انحراف خارج از شبکه ، بهینه سازی مصرف سوخت و سوء استفاده های دیگر تبیدل به ۳۰ لیتر شده است یعنی در هربار سوختگیری از سهمیه خودشان ۳۰ لیتر می توانند بنزین بزنند و بنزین آزاد هم که قبلا در هرمرحله سوختگیری ۶۰ لیتر بود الان ۳۰ لیتر شده و کسی که بیش از ۳۰ لیتر نیاز دارد می تواند دوباره سوختگیری کند.

حمید حبیبی با تاکید بر اینکه سهمیه ۶۰ لیتری بنزین تغییری نکرده است و کسی که بیش از ۳۰ لیتر نیاز دارد می تواند در ۲ مرحله سوختگیری کند و ۳۰ لیتر بعدی را یا با کارت آزاد و یا از جایگاه دیگری استفاده کند و یا بعد از ۸ ساعت از همان جایگاه بنزین بزند گفت: این موضوع به نفع رانندگان و در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از انحراف خارج از شبکه است .

حبیبی با بیان اینکه چندین بار در این خصوص اطلاع رسانی شده است و اکثر رانندگان در جریان هستند گفت: متاسفانه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت و کاهش سهمیه بنزین توسط برخی ها مطرح میشود که به هیچ وجه صحت ندارد و از مردم تقاضا می کنیم در این خصوص اخبار رسانه های رسمی را دنبال کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست