• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 29016

استقرار نجاتگران هلال احمر زنجان درکربلا و نجف برای پوشش امدادی زائران حسینی

۱۲ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر استان زنجان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شدند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر این استان با ۲ دستگاه آمبولانس با تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: هفت نفر از این نجاتگران با کاروان های اعزامی از زنجان برای ارائه خدمات همراه شده اند.

وی گفت: این تعداد از اعضا و کارکنان هلال احمر زنجان تا پایان مراسم اربعین حسینی برای ارائه خدمات امدادی به این زائران به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و تعدادی از این اعضا علاوه بر پوشش امدادی در راهنمایی زائران حسینی خدمات ارائه خواهند داد.

وی، گفت: امدادگران و اعضای جوانان اعزامی از این استان از نجاتگران مجرب هلال احمر هستند که از آموزش های مورد نیاز و تخصصی امداد و نجات بهره شده اند. در سال های قبل از شیوع بیماری کرونا جمعیت هلال احمر تیم های امداد و نجات خود را به مرز مهران و شهرهای کربلا و نجف اشرف برای ارائه خدمات امدادی اعزام کرده بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست