• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۱۹
  • شناسه خبر: 29269

شرکت سرجین بافت به محض تامین اعتبار شروع به فعالیت می‌کند

شرکت سرجین بافت که جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است به محض تأمین منابع مالی شروع به کار خواهد کرد .

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»،ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: شرکت سرجین بافت در مرحله تأمین اعتبارات ریالی است و شبکه بانکی برای محاسبه نیاز سرمایه در گردش این واحد تولیدی که نیاز به پروانه بهره برداری است که این پروانه با پاسخ مثبت محیط زیست بایستی صادر شود که در این جلسه به تصویب رسید متقاضی نسبت به ارائه تعهد محضری به شرکت شهرک های صنعتی اقدام و به محیط زیست ارائه کند.

فغفوری گفت: ظرفیت کارخانه را در حوزه ریسندگی، بافندگی و دوخت و دوز را طی نامه کتبی به بانک اعلام کرده تا محاسبات مالی متوقف نشود و منتظر صدور پروانه نباشند.

وی افزود: به محض تأمین اعتبار این شرکت شروع به فعالیت می‌کند. تامین مواد اولیه مستلزم تزریق منابع مالی است که بخش عمده کار انجام گرفته و این واحد جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است.از زمان تزریق منابع مالی به این واحد تولیدی یک هفته تا ۱۰ روز راه اندازی آن طول می کشد.

رئیس سازمان صمت زنجان با اشاره به طرح توسعه تولید آب معدنی در استان زنجان نیز گفت:در این راستا شرکت آب منطقه ای بررسی های لازم را انجام داده تا خط تولیدی ایجاد شود.وجود واحد تولید آب معدنی در استان در شرایط و حوادث غیرمترقبه می‌تواند کمکی برای استان باشد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست