• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۲۳
  • شناسه خبر: 29320

درطرح نهضت ملی مسکن سالانه باید فراخوان اعلام شود تا متقاضیان ثبت‌نام کنند/ الحاق ۳/۳هکتار به محدوده شهر ابهر برای اجرای پروژه‌های مسکن

بیش از ۲۰۰ هکتار از هیدج در شهرستان خرمدره و شمال این شهر نیز در شهرستان ابهر قرار دارد که این موضوع در طرح جدید اصلاح شده و همه شهر هیدج در شهرستان ابهر جانمایی شده است همچنین الحاق ۳.۳ هکتار به محدوده شهر ابهر برای اجر ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: درطرح نهضت ملی مسکن، سالانه باید فراخوان اعلام شود تا متقاضیان دریافت مسکن ثبت‌نام کنند و هر سال شماری به متقاضیان مسکن زنجان افزوده می‌شود که باید تمهیدات لازم برای پاسخ به این تقاضا اندیشیده شود.
بیات منش گفت: بیش از ۲۰۰ هکتار از هیدج در شهرستان خرمدره و شمال این شهر نیز در شهرستان ابهر قرار دارد که این موضوع در طرح جدید اصلاح شده و همه شهر هیدج در شهرستان ابهر جانمایی شده است.
وی از تصویب الحاق ۳.۳ هکتار به محدوده شهر ابهر برای اجرای پروژه‌های  مسکن خبر داد.
بیات منش با بیان اینکه میانگین تراکم شهرهای کشور بین ۵۵ تا ۶۰ نفر به ازای هر هکتار است گفت: با احتساب این شاخص، اگر جمعیت زنجان را ۵۰۰ هزار نفر در نظر بگیریم باید ۸۵۰۰ هکتار وسعت شهر داشته باشیم.
وی گفت: در طرح تفصیلی، وسعت شهر زنجان ۶۵۰۰ هکتار مشخص شده است که ۲۰۰۰ هکتار از این محدوده به کاربری‌هایی مثل سایت کارگاهی، پارک‌های جنگلی و باغات جنوب زنجان اختصاص دارد و ۴۵۰۰ هکتار آن ظرفیت مسکونی شدن دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست