• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • شناسه خبر: 29572

وانت‌بارهای شهر زنجان ساماندهی می شوند/ روبروی بیمارستان ولیعصر و جنب درمانگاه مطهری فعالترین نقاط فعالیت وانت بارها است

محل استقرار وانت‌بارها در شهر زنجان ۲۰ نقطه است که از این تعداد ۱۰ نقطه فعال است و مابقی نقاط نیز در حال فعال سازی است.بیشترین تعداد استقرار وانت‌بارها در مقابل بیمارستان ولیعصر(عج) و جنب درمانگاه مطهری است و همه افرادی ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی مهاجری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، ساماندهی و جمع آوری سد معبر، به خصوص فروشندگان وانت بارها برعهده شهرداری گذاشته شده است گفت:در همین راستا جلسات هماهنگی متعددی برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
مهاجری گفت: محل استقرار وانت‌بارها در شهر زنجان شامل ۲۰ نقطه است که از این تعداد ۱۰ نقطه فعال است و مابقی نقاط نیز در حال فعال سازی است.
مهاجری منطقه مقابل درمانگاه مطهری، منطقه ورودی میدان سپاه به سمت اتوبان ۲۲ بهمن، مزار بالا و پایین، جنب ترمینال مرکزی و جنب میدان ولیعصر را فعالترین نقاط فعالیت وانت بارها اعلام کرد و گفت: طبق آمارگیری انجام شده بیشترین تعداد استقرارها در مقابل بیمارستان ولیعصر(عج) و جنب درمانگاه مطهری ( اتوبان ۲۲ بهمن) می باشد.
وی افزود: ساماندهی وانت بارها بر اساس مشخصاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پلاک ماشین انجام شده است و همه افرادی که در این محل‌ها مستقر هستند، دارای مجوز بوده و حضور آنها در محل‌های اعلامی بلامانع است.با این حال تعداد تخمینی آنها در تابستان ۵۰۰ نفر و در زمستان قریب به ۷۰۰ نفر است.
رئیس سازمان ساماندهی  مشاغل شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه هدف شهرداری از اجرای این طرح، ساماندهی وانت بارهاست، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی  ضرورت دارد مسئولان متولی حمایت های اصولی و ساماندهی منطقی دستفروشان را مد نظر قرار دهند. چون تجربه نشان داده که برخورد قهرآمیز دستاورد مطلوبی نداشته و پس از چند روز وقفه، شاهد ازدحام و بساط مجدد وانت بارها در حاشیه معابر و خیابان‌ها خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست