• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
  • شناسه خبر: 29603

۹۵درصد صنایع به شرکت گاز بدهکارند/ بدهی۲۶۰ میلیارد تومانی صنایع روی

بیش از ۹۵ درصد صنایع نزدیک به هفت ماه است که ریالی بابت بدهی خود به شرکت گاز پرداخت نکرده‌اند، اگر مطالبات وصول نشود اختصاص بودجه برای شرکت گاز برای سال‌های بعد در بخش صنعت با مشکل مواجه خواهد شدو بودجه کافی برای گاز رسا ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رحیم سلیمانی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان زنجان اظهار کرد: با صنایعی که به شرکت گاز بدهکار هستند تعامل مثبت بوده و تاکنون گاز هیچ مجموعه صنعتی قطع به دلیل بدهی قطع نشده است ولی متاسفانه میان بدهکاران شرکت گاز طوری جا افتاده که به دلیل اصلاح و تغییر تعرفه ها، بدهی را پرداخت نکنند.

سلیمان نژاد گفت: یکی از صنایع ۱۷ دوره بدهی به شرکت گاز دارد،درحالی که بعد از دو دوره بدهی گاز باید قطع شود و با اینکه ۱۳ میلیارد تومان بدهی به شرکت گاز دارد اما پرداختی مطالبات را انجام نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد صنایع نزدیک به هفت ماه است که ریالی بابت بدهی خود به شرکت گاز پرداخت نکرده‌اند، گفت: اگر مطالبات وصول نشود یکی از شاخص‌های اختصاص بودجه برای شرکت گاز برای سال‌های بعد در بخش صنعت که منوط به همین موضوع است، با مشکل مواجه خواهد شد.

وی افزود: صحیح نیست در مطالبات گاز استان زنجان صرفا فقط شهروندان همکاری مناسب داشته باشند و بقیه بخش‌ها همکاری نکنند، با این حال مطالبات در بخش خانگی سیر نزولی دارد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان مطالبات شرکت گاز در صنعت روی وجود دارد، گفت: در صورتی که مطالبات شرکت گاز وصول نشود شاخص با مشکل مواجه خواهد شد و در سال‌های بعد بودجه کافی برای گاز رسانی به شهرک‌هایی همچون شهرک شهید شهریاری، شهرک سنبل آباد و توسعه شهرک اشراق وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هیچ برنامه‌ای برای قطعی گاز در صنایع وجود ندارد و نهایت تلاش ما نیز تعامل با صنایع و عدم ایجاد مشکل برای آن‌ها است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست