• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۲۱
  • شناسه خبر: 29703

سیمان خمسه ظرفیت تولید ۲۷ هزار تن در هفته را دارد ولی فقط چهار هزار تن به بورس ارائه می‌کند

سیمان مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان از سیمان خمسه تهیه می‌شود. سیمان خمسه ظرفیت تولید ۲۷ هزار تن سیمان در هفته را دارد ولی چهار هزار تن به بورس ارائه می‌کند و باید مشخص شود مابقی سیمان در کجا هزینه می‌شود ...


به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» پیمان دارابیان در بازدید معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری زنجان و سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان اظهار کرد: استان زنجان جزء استان‌های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، این استان در اجرای مسکن مهر هم جایگاه خوبی در سطح کشور داشت.

مدیر عامل شرکت پارسابان تهران که یکی از پیمانکاران بومی حاضر در کوی زیتون است با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن ملی یک مسئولیت اجتماعی است گفت:همچنان با قیمت سال گذشته سیمان، ساخت و سازها را انجام می‌دهیم و این توان را از پیمانکاران می‌گیرد چون از نظر اقتصادی پیمانکاران را با مشکل مواجه می‌کند.

دارابیان با بیان اینکه دستمزد نیروهای متخصص و حرفه‌ای بخش مسکن در استان زنجان افزایش یافته است، افزود: دستمزدها نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

مدیرعامل شرکت پارسابان تهران با بیان اینکه هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و افق روشنی برای بهبودی وجود ندارد، اظهار داشت: باید سازندگان مسکن ملی از طریق سیستم بانکی حمایت شوند و اگر با وضعیت فعلی جلو برویم مستهلک خواهیم شد و توان ساخت و ساز کاهش پیدا می‌کند.

دارابیان با بیان اینکه سیمان مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان از سیمان خمسه تهیه می‌شود، افزود: سیمان خمسه ظرفیت تولید ۲۷ هزار تن سیمان در هفته را دارد ولی چهار هزار تن به بورس ارائه می‌کند و باید مشخص شود مابقی سیمان در کجا هزینه می‌شود.

وی دیگر مشکل حال حاضر پروژه های نهضت ملی مسکن را افزایش بی سابقه قیمت یونولیت عنوان کرد و گفت: : افزایش قیمت یونولیت باعث می‌شود توان کار پیمانکار کاهش پیدا کند و باید قیمت سیمان و یونولیت کنترل شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست