• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 30778

وزرات بهداشت فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد نیروهای طرحی ندارد/ درخواست مجوزاستخدام برای ۱۰۰ هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی

در زمان شیوع کرونا قرارداد بسیاری از نیروی های طرحی تمدید شد که پس از فروکش کردن بیماری این تمدید طرح صورت نگرفت.تمدید طرح در اختیار دانشگاه نیست و وزارت بهداشت نیز فعلا برنامه ای برای تمدید طرح ندارد و پیگیر جذب نیرو ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بیمارستانها و مراکز درمانی گفت: در حال حاضر درخواست مجوز استخدام ۱۰۰هزار نفر به سازمان مدیریت استخدامی و برنامه ریزی شده است و پیگیر سهمیه استان هستیم .

بختیاری گفت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان چند پروژه از جمله در بیمارستان ولیعصر، کلینیک سوانح سوختگی و پروژه مرحوم رجبعلی مقدم را در دست اجرا دارد و متناسب با آن درخواست نیرو صورت گرفته است که منتظریم تخصیص از سوی وزرات بهداشت صورت بگیرد.

وی در خصوص تمدید قرارداد پرستاران طرحی نیز گفت: در ساختار وزارت بهداشت نیروی طرحی بعد از اتمام تحصیلات، متناسب با میزان مدت تحصیل، طرح را در بیمارستان می‌گذراند و پس از اتمام طرح تعهد تمام میشود. لذا ما هیچ پرستاری را اخراج نکرده ایم بلکه مدت تعهد نیرو های طرحی به اتمام رسیده و تمدید طرح نیز در اختیار دانشگاه نیست و از سوی وزارت بهداشت باید صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: در زمان شیوع کرونا بسیاری از این نیروی های طرحی تمدید طرح شدند که پس از فروکش کردن بیماری این تمدید طرح صورت نگرفت.

بختیاری گفت: فعلا تمدید طرح در اختیار دانشگاه نیست و وزارت بهداشت نیز فعلا برنامه ای برای تمدید طرح ندارد و پیگیر جذب نیروی استخدامی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست