• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 31931

برقراری دوباره پرواز زنجان- مشهد / تدوام پروازها منوط به استقبال مردم است

پرواز زنجان - مشهد دوباره از فرودگاه زنجان برقرار شد و از امروز بلیط های این پرواز در سایتهای فروش بلیط قابل خرید است.روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ازفرودگاه مشهد به سمت زنجان و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از زنج ...

محمد قاسمی مدیر فرودگاه زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص برقراری دوباره پروازهای زنجان به مشهد اظهار کرد: پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد در خرداد سال گذشته با بدقولی و بد عهدی شرکت هواپیمایی آتا کنسل شد که برای همدان هم همزمان با زنجان با همین اتفاق افتاد.

قاسمی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی آتا قرار بود پرواز با هواپیمای با ظرفیت پایین را برای زنجان به مشهد برقرار کند و در ابتدا هواپیمای ۴۸ نفره را برای این پرواز برقرار کرده بود که بعد از اینکه چند پرواز انجام داد بدعهدی کرد و هواپیما را به هواپیمایی ۱۶۰ نفره تبدیل کرد گفت: این ظرفیت برای استانی مثل زنجان مناسب نیست. یعنی این تعداد مسافر در طول سال هم نیست. به جز روزهای عید نوروز که پروازها با ظریف کامل انجام می شد در سایر روزهای سال مسافر افت می کند. متاسفانه این شرکت هواپیمایی بدقولی کرد و مجددا آن هواپیمای ۴۸ نفره را برای زنجان برنامه نکرد و آمار مسافر هم پایم آمد و از طرفی هم این شرکت بی نظمی در پرواز زیاد داشت که در آمار مسافران تاثیر مستقیم داشت و در نتیجه از ۱۵ خرداد پروازهای زنجان و همدان کنسل شد.

وی افزود: در این چندماه برقراری دوباره پرواز از فرودگاه زنجان را از شرکت های هواپیمایی مختلفی پیگیری کردیم که نهایتا پرواز هواپیمایی ماهان برقرار شد و مردم می توانند استفاده کنند.

قاسمی گفت: با پیگیری هایی که استاندار زنجان داشتند توافقاتی انجام شد و برنامه پروازی شرکت هواپیمایی ماهان تنظیم شد و از امروز بلیط های پرواز زنجان به مشهد در سایتهای فروش بلیط قابل خرید است.

وی افزود: پروازها در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۰٫۳۰ دقیقه ازفرودگاه مشهد به سمت زنجان و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه از زنجان به مشهد مقدس انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه بین المللی زنجان با بیان اینکه برای برقراری این پرواز خیلی تلاش شد و خود استاندار زنجان این موضوع را با جدیت پیگری کرد تا برقراری دوباره پروازها به نتیجه رسید گفت: اینکه پروازها تدوام داشته باشد منوط به استفاده مردم است و از مردم می خواهیم برای برقراری و ادامه پرواز استفاده و استقبال کنند.

محمد قاسمی با بیان اینکه اگر شرکت هواپیمایی مسافر داشته باشد پروازها قطعا تداوم خواهد داشت گفت: شرکت هواپیمایی یک شرکت خصوصی است واگر مردم استقبال نکنند مثل این می ماند که مغازه ای باز کنیم و کسی چیزی از ما نخرد ودر این صورت مجبوریم مغازه را تعطیل کنیم . اگر مردم استفاده کنند پروازها ادامه خواهد داشت .

وی افزود: شرکت ماهان یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی حال حاضر کشور است. نظم و تعداد بالای ظرفیت شرکت هواپیمایی ماهان این بستر را فراهم می کند که مردم بهتر اعتماد کنند و از این پرواز استفاده کنند و امیدواریم بتوانیم مسیرهای هوایی دیگری را هم با این شرکت برقرار کنیم . قطعا استقبال مردم باعث می شود که این شرکت هواپیمایی مسیرهای دیگری که مورد تقاضای مردم هست مثل کیش و عتبات و حتی ترکیه را هم برقرار کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست