• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۳۰
  • شناسه خبر: 32161

نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان/ افزایش۵۰ درصدی کرایه تاکسی

نرخ جدید کرایه تاکسی و اوتوبوس اعلام شد و براساس آن میزان تغییر نرخ تاکسی ۵۰ درصد، اتوبوس نیز کمتر از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»براساس مصوبه شورای شهر در نرخ‌نامه جدید کرایه تاکسی و اتوبوس، میزان تغییر نرخ تاکسی ۵۰ درصد، اتوبوس نیز کمتر از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

براساس این مصوبه و به رانندگان تاکسی و اوبوس ابلاغ شده، مسیر اول تاکسی ۳، مسیر دوم ۴، مسیر سوم ۶و مسیر چهارم ۷ هزار تومان و تاکسی‌ دربستی برای ۲۰ دقیقه اول معادل ۲۰ هزار تومان و کرایه ون به ۵ هزار تومان تغییر یافتئ

همچنین نرخ کرایه اتوبوس خط ویژه با پرداخت کارتی یک هزار تومان و نقدا یک هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و پایانه ارتش، پایانه آزادی و پایانه سبزه‌میدان مبلغ کرایه با کارت ۲ هزار تومان و نقدا ۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شده است.شهرک سایان و دیزج‌آباد نیز پرداخت کرایه با کارت ۳ هزار تومان و نقدا ۴ هزار تومان خواهد بود.

مبلغ کرایه مسیر سریع‌السیر جنوب شهر با کارت ۳ هزار تومان و پرداخت نقدی ۴ هزار تومان خواهد بود و مبلغ کرایه مسیر سریع‌السیر شمال شهر نیز با پرداخت کارت ۴ هزار تومان و پرداخت نقدی ۵ هزار تومان خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست