• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • شناسه خبر: 32143

فقط صندوق های دارای مجوز و لوگوی شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطره هستند

طبق مصوبه شورای زکات استان زنجان و الزامات موجود در این بخش صرفا صندوق های دارای مجوز و لوگوی شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطره هستند و وجوهات زکات فطره جمع آوری شده در روز عید سعید فطر در همان روز به حساب نیازمندان ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان همزمان با روز عید سعید فطر نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام می‌کند و امسال یک هزار و ۹۰۸ پایگاه در مصلی های نماز جمعه و سطح شهر دایر خواهد شد،

صالحی گفت: طبق مصوبه شورای زکات استان و الزامات موجود در این بخش صرفا صندوق های دارای مجوز لوگوی شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطره هستند.

وی افزود: به ‌منظور هم‌افزایی در برگزاری برنامه‌ها و ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد مراکز دریافت فطریه در روز عید فطر، تمامی صندوق‌های مستقر در مصلی های نماز عید فطر، با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با تلاش دبیرخانه شورای زکات، وجوهات زکات فطره جمع اوری شده در روز عید سعید فطر در همان روز به حساب نیازمندان واریز می شود.

وی افزود: علاوه بر استقرار صندوق‌های جمع آوری زکات فطره بستر‌های الکترونیکی و غیر حضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است و کد دستوری#۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۵۰۰۶۲۷۶۱ برای واریز وجوه فطریه سادات پیش بینی شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست