• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • شناسه خبر: 32177

۴ هزار و ۳۹۸ نفر در زنجان موفق به اخذ تسهیلات ودیعه مسکن شدند/ یک هزار و ۳۴۲ نفر رد درخواست شدند

از خردادماه سال گذشته حدود ۱۴ هزار و ۶۲۹ نفردر استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند. برای چهار هزار و ۳۹۸ نفر معادل ۳۰.۶ درصد تسهیلات ودیعه مسکن در استان پرداخت شده است و یک هزار و ۳۴۲ نفر نیز توسط س ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: از خردادماه سال گذشته حدود ۱۴ هزار و ۶۲۹ نفردر استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در سامانه http://saman.mrud.ir  ثبت نام کردند.

کردلو گفت: جمعیت خانوار ثبت نام شده بیش از ۴۲ هزار و ۳۱۱ نفر است و حدود ۹۰ درصد ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

وی افزود: ۲۶۱ متقاضی در انتظار دریافت استعلام  بوده و  سه هزار و ۲۲ نفر در مرحله درخواست وام و تعیین شعبه و ۴۵۴ نفر هم در مرحله تشکیل پرونده هستند.

کردلو با بیان اینکه برای چهار هزار و ۳۹۸ نفر معادل ۳۰.۶ درصد تسهیلات ودیعه مسکن در استان پرداخت شده است گفت: میزان ودیعه پرداختی به این تعداد نیز ۱۸۹ میلیارد و ۳۳ میلیون تومان  بوده است. یک هزار و ۳۴۲ نفر نیز توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شدند

وی گفت:میزان تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان بود و نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده  در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ  ۱۴۰۱.۱.۱  بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست