• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • شناسه خبر: 32438

پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره تا ۲ ماه آینده به متقاضیان واگذار می شود

پروژه مسکونی ۵۴ واحدی نهضت ملی مسکن در خرمدره با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.این پروژه در ۶ بلوک و ۳ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۹۲ متر مربع در حال تکمیل و واگذاری است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که از سوی بنیاد مسکن اجرا می شود، متفاوت است و بخش اعظمی از پروژه های نهضت ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری است و بطور میانگین حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

خواجه ای گفت: در حال حاظر بنیاد مسکن استان ۱۴ پروژه با یک هزار ۶۹۷ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد که علاوه بر این، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه مسکونی ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره نیز پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.این پروژه در ۶ بلوک و ۳ طبقه و در مساحتی بالغ بر ۶هزار و ۱۹۲ متر مربع در حال تکمیل و واگذاری است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است گفت: برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.

خواجه ای با تایکد بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: باید همه دستگاه های ذیربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست