• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۰۱
  • شناسه خبر: 33171

ابلاغ تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان

در طی روزهای اخیر و با امضای مقام عالی وزارت صمت ، اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی با حداقل ظرفیت سالانه ۶۰۰ هزار تن متریک خشک به شورای معادن استان صورت گرفت.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید گلشنی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: تفویض اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی دپو شده در‌محل ضلع جنوبی شهرک تخصصی روی به شورای معادن استان ابلاغ شد.

گلشنی در خصوص تمدید مدت زمان برگزاری مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک روی زنجان گفت: پس از برگزاری مزایده ، شورای معادن استان جهت انجام ادامه فرایند، به دنبال ابلاغ تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت بودند که به جهت استیضاح وزیر وقت این امر به تعیین وزیر صمت موکول شد.

وی افزود: در طی روزهای اخیر و با امضای مقام عالی وزارت صمت ، اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی با حداقل ظرفیت سالانه ۶۰۰ هزار تن متریک خشک به شورای معادن استان صورت گرفت.

گلشنی گفت: شروط خاص برای شرکت کنندگان در این مزایده با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی در نظر گرفته شده است و با ابلاغ تفویض اختیارات به استان ، ادامه فراینده مزایده با سرعت بیشتری اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم ذکر است مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای حاصل از فرآوری شمش روی که در شهرک تخصصی روی به میزان بالغ بر ۱۰ میلیون تن می باشد، در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست