• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۲۲
  • شناسه خبر: 34649

پیش ثبت نام ۷۶۰ نفر از حوزه های انتخابیه استان زنجان برای انتخابات مجلس/ نتیجه نهایی صحت سنجی مدارک ارسال شده تا ۲۶ شهریور اعلام می شود/ رد صحت سنجی مدارک به معنی احراز یا عدم احرازصلاحیت نیست

برای داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان زنجان ۷۶۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند که این آمار حدود سه و نیم برابر داوطلبان انتخابات دور یازدهم است که ۲۳۴ نفر بود و از این تعداد، ۶۵۹ نف ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: نتیجه نهایی صحت سنجی از مدارک ارسال شده متقاضیان پیش ثبت نام تا ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود و در این تاریخ برای متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی پیامکی ارسال خواهد شد که هر فرد می تواند نتیجه صحت سنجی مدارک خود اظهاری را در پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir مشاهده و پیگیری کند.

ابوالفضل رفیعی گفت: متقاضیان از ساعت ۸ صبح فردای آن روز می توانند وارد سامانه پنجره واحد انتخابات شوند و نتایج صحت سنجی ۶ دستگاه از مدارک خود را ببینند.

وی افزود: نتایج صحت سنجی هر دستگاه در مورد هر فرد به صورت یک آیکون نمایش داده می شود که اگر قرمز باشد موضوع نقص مدارک مطرح است و شرح آن نیز برای فرد متقاضی ثبت نام، شرح داده شده است و داوطلبانی که به صورت سبز رنگ نتیجه صحت سنجی مدارک خود را دریافت می کنند با کد رهگیری اعلام شده می توانند در ۲۷ مهر ماه امسال وارد سامانه ثبت نام نهایی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه رد صحت سنجی مدارک هر فرد به معنی احراز یا عدم احرازصلاحیت نیست گفت: طبق قانون در این مرحله، امکان ثبت اعتراض از ۲۷ شهریورماه تا ۲ مهرماه وجود دارد و داوطلبین می توانند در صورت رفع اشکال و نواقص مدارک و دریافت تاییدیه ۶ دستگاه مربوطه ، کد رهگیری برای ثبت نام نهایی دریافت کنند.

رفیعی گفت: برای داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان زنجان ۷۶۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند که این آمار حدود سه و نیم برابر داوطلبان انتخابات دور یازدهم است که ۲۳۴ نفر بود و از این تعداد ثبت نام کننده ، ۶۵۹ نفر را آقایان و ۱۰۱ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خبرنگار: زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست