• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۰۹
  • شناسه خبر: 34825

زمین های قانون حمایت از جوانی جمعیت در زنجان حداکثر تا سه ماه آینده آماده میشود/ به هر خانواده شامل این قانون، یک قطعه زمین تعلق می گیرد

عملیات آماده سازی زمین های قانون حمایت از جوانی جمعیت شروع شده است و به موازات آماده سازی، تفکیک اراضی نیز انجام می شود که در یک فاصله دو یا سه ماهه انجام خواهد شد و در اختیارخانواده های مشمول این قانون قرار می گیرد.

اصغر اسماعیلی مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص زمان تحویل اراضی واگذار شده به خانواده های مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت اظهار کرد: این اراضی امروز به صورت نمادین به تعدادی از خانواده هایی که شامل این قانون بودند تحویل داده شد.عملیات آماده سازی قطعات شروع شده است و به موازات آماده سازی نیز تفکیک اراضی انجام می شود و در اختیار آنها قرار می گیرد.

اسماعیلی گفت: تفکیک و آماده سازی تا تحویل اراضی در یک فاصله دو یا سه ماهه انجام خواهد شد و محل این زمین ها نیز در کوی زیتون خواه بود.

وی در خصوص اسناد این اراضی نیز گفت: صدور سند فرآیندی دارد و چون موضوع آماده سازی اراضی نیز هست که خود متقاضی باید هزینه آن را پرداخت کند و بصورت قراردادی هست که فی مابین باید اتفاق بیفتد و حداکثر سه ماهه ارائه می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه عملیات آماده سازی را دولت انجام می دهد و هزینه آماده سازی را متقاضی باید پرداخت کند گفت: و این هزینه نیز مبلغی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که بصورت ده ساله و بلند مدت با سه سال تنفس است و متقاضیان الان هیچ مبلغی را پرداخت نمی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این زمینها بهصورت گروه ساخت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد نیز گفت: برای هر خانواده یک قطعه زمین خواهد بود و اینگونه نیست که یک زمین برای چند نفر و ساخت گروهی باشد و برای هر خانواده که شامل این قانون است یک قطعه زمین تعلق می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست