• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۵
  • شناسه خبر: 34889

اختصاص بیش از ۸۸ هزار تن آرد در استان زنجان/ توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود

توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود. این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش فعالیت می کند؛ یک بخش نظارت بر حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۸ هزارتن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در شش ماهه اول سالجاری توزیع شده است.

زمانی گفت: آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی است و آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم عزیز زنجانی رسیده است.

وی افزود:۲هزار و ۱۰۰ تن آرد خام روستایی در شش ماهه اول سالجاری توزیع شده است و برای بیش از ۳۲۴ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۵۱ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.

زمانی با بیان اینکه ۵۷ هزارتن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص یافته است گفت: بیش از ۱۰ هزارتن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

زمانی گفت: توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود. این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش فعالیت می کند؛ یک بخش نظارت بر حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست