• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 34961

ثبت نام ۳ هزار نفربرای اخذ تسهیلات خودمالکی در زنجان/ سقف تسهیلات فعلا ۳۵۰ میلیون تومان

سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است و از آغاز طرح نهضت ملی مسکن, سه هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند. سقف تسهیلات فعلا ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد۲۳ درصد و ۲۰ ساله است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند،.

کردلو گفت: سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است که از شروع طرح مذکور تا کنون حدود سه هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند. از این تعداد ۴۷۳ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد با بخش خصوصی شده است.

وی اظهار کرد: تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی مسکن به خود مالکان واگذار می‌شود نیاز به خرید اوراق یا سپرده گذاری ندارد و مالکین می‌تواند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

کردلو با بیان اینکه سقف تسهیلات فعلا ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد۲۳ درصد و ۲۰ ساله است گفت: در صورت تامین اعتبار،پروژه های خودمالکی هم می توانند از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکین است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز کنند و لازم به ذکر است متقاضیانی که فرم ج آنها قرمز بوده و دارای سابقه مالکیت نیز باشند, می توانند از این تسهیلات استفاده بکنند.

گفتنی است؛ ثبت نام برای اخذ تسهیلات خود مالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده و همچنان تداوم دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست