• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۲۲
  • شناسه خبر: 35114

برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه زمین نداریم/ مشکل در محدودیت الحاق به محدوده و نبود زمین دولتی است

از ۸۱۱ نفر متقاضی دریافت مسکن ملی در شهر صائین قلعه، ۱۴۸ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند که از این تعداد برای ۴۸ نفر متقاضی زمین برای ساخت مسکن فراهم شده و برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده زمین نداریم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حمیدرضا سرداریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه ثبت نام کردند که با توجه به پالایش های انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی، واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند،.

سرداریان گفت: زمین برای ۴۸ نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می شود.

وی افزود: بلوک یک با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک های بعدی هم با بیش از ۳۰ درصد و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

سرداریان، با بیان اینکه برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده زمین نداریم گفت: مشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک داریم و نبود زمین دولتی باعث شده در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست