• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۲۵
  • شناسه خبر: 35154

تفاهم نامه شهرداری با جامعه القرآن زنجان برای بسط و پوشش فعالیت های قرآنی در پارک بانوان/ تعداد بالایی از خانواده ها در گلشهر کاظمیه متقاضی فعالیت های قرآنی هستند

بسط فعالیت های قرآنی ومذهبی در پارک بانوان باید مورد توجه قرار بگیرد، ضمن اینکه همه فعالیت های قرآنی شهرک های گلشهر، پونک، بهارستان و منظریه می تواند در پارک بانوان پوشش داده شود و محل مناسبی برای فعالیت های قرآنی خو ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» شهردار زنجان در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر با اشاره به جنایات اسرائیل علیه غزه اظهار کرد: هرکسی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده است باید تجدید نظری در وجدان خود داشته باشد.

فیروزفر در خصوص تفاهم نامه پنج ساله شهرداری با موسسه جامعه القرآن زنجان و فعالیت قرآنی در پارک بانوان گفت: بسط فعالیت های قرآنی فعالیت های مذهبی در پارک بانوان باید مورد توجه قرار بگیرد، ضمن اینکه همه فعالیت های قرآنی آن منطقه یعنی شهرک های گلشهر، پونک، بهارستان و منظریه می تواند همین جا پوشش داده شود و محل مناسبی برای فعالیت های قرآنی خواهد بود.

وی افزود: چون در گلشهر کاظمیه تعداد بالایی از خانواده ها متقاضی فعالیت های قرآنی هستند و خدمتی از بابت احداث یک مجموعه قرانی در آنجا ارائه خواهیم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه فعالیت های عمرانی که توسط شهرداری صورت گرفته یک حرکت بی نظیر است گفت: هنوز کارهای عمرانی تمام نشده و پس از اتمام فعالیت ها گزارش هزینه و عملکرد ارائه خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست