• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۲۸
  • شناسه خبر: 35376

سازمان انتقال خون در سایه!

سازمان انتقال خون به دلیل فعالیت انحصاری تحت لوای دولت کارنامه قابل قبولی نتوانسته است از خود برجای بگذارد و ورود بخش خصوصی به این معادله سخت مدیران ملی و استانی این سازمان را آشفته حال کرده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» عملکرد سازمان انتقال خون استان زنجان به دلایل مختلف تاکنون مورد بررسی جدی نهادهای مسئول و رسانه ها قرار نگرفته است.

این سازمان به دلیل فعالیت انحصاری تحت لوای دولت کارنامه قابل قبولی نتوانسته است از خود برجای بگذارد و ورود بخش خصوصی به این معادله سخت مدیران ملی و استانی این سازمان را آشفته حال کرده است.

سازمان انتقال خون برای توسعه و بسط فعالیت بجای ایجاد انحصار چاره ای جز حمایت و هدایت و استقبال از ورود بخش خصوصی به این صنعت پر پول جهان ندارد.

ورود بانک های خصوصی طی دو دهه گذشته تلنگری جدی برای فعالیت روبه زوال بانک های بخش دولتی بود.

این سازمان در استان زنجان طی سالهای اخیر بدون ارائه عملکرد صرفا بعنوان یک نهاد رابط !!! عمل کرده است. مسئولیت این سازمان در استان به دریافت پول و امکانات و نیرو از دولت از یک سو و از سوی دیگر بعنوان دریافت کننده خون از مردم خلاصه شده است و البته خون اهدایی lمعلوم نیست با چه فرایندی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد؟ فرایند تحویل و تزریق خون از شفافیت لازم برخوردار نیست!!!.

رئیس سازمان انتقال خون استان زنجان دیر یا زود باید از خواب زمستانی بیدار شده و به فکر منابع عظیمی باشد که توسط مردم به رایگان در اختیارش قرار داده اند تا بتواند چرخه معیوب این صنعت را متحول کند و نقش سازمان انتقال خون صرفا باربری نباشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست