• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
  • شناسه خبر: 35582

سیستم اجرایی در تایید و رد صلاحیت ها دخیل نیست و نباید باشد

در تایید و رد صلاحیت ها سیستم اجرایی دخیل نیست و نباید باشد، اما انتخابات در کشور به این شکل است که رد و تایید صلاحیت ها دلیل منطقی و مکتوب داشته باشد و داوطلبانی که اعتراض دارند طبق سازوکار تعیین شده اقدام کنند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه امروز یک نسل کشی در غزه در حال رخ دان است گفت: معمولا اگر از ما درباره چرایی شکل گیری اسرائیل بپرسند، نمی دانیم. خیلی سوال دررابطه با دلیل همراهی امریکا و نقش انگلیس در تشکیل رژیم جعلی اسرائیل هست که باید تبیین شود.

افشارچی با بیان اینکه فلسطین همه راه ها را رفته و راه دیگری جز مقاومت برایش وجود ندارد و نصرت خداوند هم در اوج ابتلاها به وجود می آید گفت: ماجرای مقاومت فلسطین و تشکیل اسرائیل باید به طور جدی در مدارس تبیین شود

وی درخصوص انتخابات و اهمیت مردم سالاری نیز گفت: مردم سالاری سازوکاری دارد ، اما باید به یک نکته توجه کنیم که آن چیزی که برای توده مردم مسئله است این است که مردم احساس کنند که کسانی را که انتخاب کرده اند در دسترس اند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سیستم اجرایی هم همین طور است و مدیران در مسیر سیستم اجرایی باید در دسترس باشند گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری از همین مسیر می گذرد و مردم باید بدانند که دردسترس هستید.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: حضور وعرضه خود را در میان مردم بیشتر کنید.

افشارچی با اشاره به نزدیکی سفردوم رئیس جمهوربه زنجان گفت: باید دستاوردها تبیین شود و مدیر هر دستگاه باید اتفاقات افتاده در مجموعه خودش را مستند کند که مردم احساس کنند کارهای انجام شده کارهای کمی نیست.تک تک مدیران در مشارکت حداکثری در انتخابات مسئول هستند.

استاندارزنجان با بیان اینکه در تایید و رد صلاحیت ها  سیستم اجرایی دخیل نیست و نباید باشد گفت: اما سازوکار کشور به این شکل است که رد و تایید صلاحیت ها دلیل منطقی و مکتوب داشته باشد و داوطلبانی که اعتراض دارند طبق سازوکار تعیین شده اقدام کنند.

افشارچی گفت: بخشی از حضور مردم در انتخابات به عملکرد ما مسئولین مربوط است و نباید شرمنده مردم و شرمنده خون شهدا باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست