• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۱۵
  • شناسه خبر: 35882

توزیع شیر در مدارس مناطق صعب‌العبور استان زنجان/ همه دانش‌‌آموزان مدارس ابتدایی استان دوبار در هفته شیر دریافت می کنند

باتوجه‌ به آب و هوای سرد استان زنجان از چند روز پیش توزیع شیر در مدارسی که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند آغاز شده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان زنجان در آیین آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس استان زنجان اظهار کرد: با تلاش و همت دامداران به‌اندازه کافی تولید شیر را در استان شاهد هستیم و ترویج فرهنگ مصرف شیر و تغذیه مناسب در بین دانش‌آموزان بسیار مهم است که در این راستا توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان از امروز رسماً آغاز شد.

اسماعیلی گفت: در طول ساعت آموزشی و تربیتی، دانش‌آموزان باید از میان‌وعده مناسب بهره‌مند بشوند که توزیع شیر در بین آنها می‌تواند تاثیر مستقیمی در دریافت مباحث آموزشی و تربیتی بگذارد.

وی افزود: همه دانش‌‌آموزان مدارس ابتدایی در سطح استان از توزیع شیر رایگان دوبار در هفته بهرمند می‌شوند‌.

اسماعیلی با بیان اینکه در این طرح مجموعاً ۱۱۲ هزار نفر دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سطح استان زیر پوشش قرار خواهند گرفت و ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار عدد شیر در این دور در سطح استان توزیع خواهد شد‌.

اسماعیلی با بیان اینکه برای کل سال بخشی از اعتبارات در سال ۱۴۰۲ تامین  و بخشی دیگر در سال ۱۴۰۳ تامین می‌شود گفت: بیش از ۳۴ میلیارد تومان اعتبار از محل هدف‌مندی یارانه‌ها از طریق هیات دولت مستقیماً به این امر اختصاص‌داده‌شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص توزیع شیر رایگان در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور نیز گفت: باتوجه‌به آب و هوای سرد استان از چند روز پیش توزیع شیر در مدارسی که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند آغاز شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست