• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 35979

انتخابات خانه مطبوعات زنجان الکترونیکی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات ، گفت: انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

امرالله حسنی در نشست با خبرنگاران رسانه های جمعی با بیان اینکه اعضای خانه مطبوعات تا ۲۲ آذر ماه باید فهرست اعضا را به‌روزرسانی کنند، اظهار کرد: عمده مشکلات برای به‌روزرسانی فهرست اعضا در بخش بیمه است که این موارد باید برطرف شود.

وی بیان کرد: ۲۳ آذر ماه به‌روزرسانی اعضا توسط اداره‌ کل ارشاد انجام می‌شود و کسانی که پرونده آنها نواقصی دارد، از فهرست حذف می‌شوند و حق شرکت در انتخابات را نخواهند داشت.

او با بیان اینکه با هم‌افزایی خانه مطبوعات دو مشکل سوابق افراد و بیمه باید حل شود، افزود: پس از مرحله به‌روزرسانی اطلاعات، پالایش اعضای خانه مطبوعات این استان براساس دستورالعمل انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه وظیفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی مدارک است و دخل و تصرفی در ثبت نام اعضا ندارد، ادامه داد: براساس آمار سامانه جامع رسانه‌های کشور اکنون در استان زنجان ۷۹ رسانه دارای مجوز فعالیت می کنند. از این تعداد ۳۴ رسانه چاپی و ۴۵ رسانه الکترونیک یا برخط هستند.

خبرنگار-پریسانجفی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست