• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 36283

یکی از مشکلات استان زنجان وجود معتادان متجاهر در خیابانها و پارک های زنجان است/ درمان و حرفه آموزی معتادین با راه اندازی کمپ ماه ۱۶

یکی از مشکلات استان زنجان وجود معتادان متجاهر در خیابانها و پارک ها است. با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معتادان به مواد مخدر ضمن درمان این افراد نسبت به حرفه آموزی آن ها اقدام خواهد شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار مردمی در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اسلام آباد با اشاره به حضور معتادین متجاهر در برخی محله ها و آسیب های آن گفت: یکی از مشکلات استان زنجان و همچنین این محله وجود معتادان متجاهر در خیابانها و پارک ها است که موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان میشود که در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده که همین جا از استاندار زنجان به لحاظ پیگیری که در این خصوص انجام دادند تشکر میکنم .

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه با جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر هم چهره شهر از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد و هم شاهد کاهش سرقت های خرد خواهیم بود گفت: بنابراین با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر معتادان به مواد مخدر ضمن درمان این افراد نسبت به حرفه آموزی آن ها اقدام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست