• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 37876

پارکینگ طبقاتی توفیق افتتاح شد

مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی توفیق افتتاح شد و تا زمانی تعیین بهره بردار بصورت رایگان در اختیار مردم خواهد بود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» پارکینگ طبقاتی (سعدی) و مجتمع تجاری توفیق افتتاح شد.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری توفیق به نام اولین شهردار زنجان که همه به نیکی از او یاد می کنند، نام گذاری شد.

فیروزفر گفت: این پروژه در ۸طبقه، شامل دوطبقه زیرزمین، یک طبقه همکف و پنج طبقه بالای همکف شامل فضای تجاری و پارکینگ و یک رستوران است. مجتمع تجاری وپارکینگ طبقاتی توفیق در ۸طبقه به مساحت  ۸ هزار و۳۴۰ متر مربع به ت ۲۳  مغازه و باظرفیت ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸ پارکینگ روباز ارائه خدمت خواهد کرد.

وی افزود: پارکینگ طبقاتی توفیق، تا زمانی تعیین بهره بردار بصورت رایگان در اختیار مردم خواهد بود.

شهردار زنجان با بیان اینکه در حوزه مولد سازی شهرداری  امانتدار اموال مردم است گفت: شهرداری زنجان ریالی از املاک شهرداری که متعلق به مردم است را برای حقوق پرسنل خود هزینه نکرده و تمام هزینه ها برای توسعه و عمران شهری خواهد بود.

مجیدناصحی مقدم، رئیس شورای شهر زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه کسب درآمد پایدار برای شهرداری ها یکی از موضوعات اساسی است که همواره برای شورا و شهرداری ها مطرح است گفت: یکی از کارهای خوبی که در کشور انجام شده قانون درآمد پایدار شهرداری است که باید این موارد ادامه پیدا کند. شهرداری باید به فکر درآمد پایدار باشد تا بتواند به خدمات و وظایف خود عمل کند.

وی افزود: پارکینگ طبقاتی و مجمتع تجاری توفیق یکی از این پروژه ها است که در راستای استفاده از اموال شهرداری برای کسب درآمد و همینطور خدمات ترافیکی است.

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد درآمد پایدار باید سرلوحه کسانی که در شورای شهر هستندباشد چون تامین اعتبار برای شهرداری و انجام امور شهری به این سادگی نیست گفت: انجام پروژه هایی که در ایجاد ارزش افزوده برای شهرداری کمک میکند ضروری است و تلاش می کنیم این پروژه ها در سطح شهر با این هدف ادامه دار باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست