• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 37920

افزایش تولید نان کامل به ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان از اوایل خرداد ماه/ قیمت نان کامل فعلا همان قیمت اولیه نان است

تعداد نانوایی تولید نان کامل از اوایل خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به ۱۵ واحد افزایش خواهد داشت.تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع به کار کرده است و تولید نان کامل در ۸ نانوایی شهر زنجان و ۷ واحد در شهرستان ها راه اندازی میشود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی‌اله زمانی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش تعداد واحدهای نانوایی تولید نان کامل از اوایل خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به ۱۵ واحد خبر داد.
 
زمانی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه پیگیری و پیاده سازی تولید نان کامل استان زنجان، مقرر گردیده است از اوایل خرداد ماه سالجاری تولید نان کامل به ۱۵ واحد نانوایی افزایش یابد.
 
زمانی افزود: تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع به کار کرده است و تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان های استان راه اندازی خواهد شد.
 
زمانی با بیان اینکه قیمت نان کامل فعلا همان قیمت اولیه نان است و تغییری نیافته است گفت: تولید نان های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می شود به قوت خود باقی خواهد بود. تولید نان کامل برای همه افراد جامعه علل الخصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد ومزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد ، چون جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست