• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 37917

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت

تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد و برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما برای استفاده نامزدها به آنان ابلاغ شده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست لذا عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کماکان مورد تاکید است گفت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان ،بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در حال انجام است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه فراهم شده است و این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

رفیعی با اشاره به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد و مثل دور نخست، برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم ) و ( خدابنده) مستقر هستند.

به گفته رفیعی؛ در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

گفتنی است ، انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد انتخاباتی کاندیداها نیز به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی آقایان محمد اسماعیلی و نبی اله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی آقایان احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست