• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 38025

خرید تضمینی گندم، فقط از کشاورزانی که در سامانه پهنه بندی ثبت نام کرده اند/ قیمت خرید تضمینی گندم هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است

خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت نموده اند مجاز می باشد.کشاورزان با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود اقدام کنند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اعلام کرد: کشاورزان استان جهت تحویل گندم تولیدی سال جدید به مراکز خرید و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم،حتما قبل از تحویل در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نمایند.

زمانی گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که مشخصات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت نموده اند مجاز می باشد و به همین منظور کشاورزان با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی منطقه خود نسبت به روزرسانی و ثبت اطلاعات زمین و سقف فروش محصول تحویلی خود در سامانه اقدام نموده و از ثبت اطلاعات خود اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: کشاورزان با مراجعه به بانک کشاورزی محل خود نسبت به رفع مسدودی و یا اصلاح وضعیت حساب خود از غیر فعال به فعال جهت واریز وجوه گندم اقدام نمایند.

زمانی با بیان اینکه گندم های تحویلی کشاورزان حتما باید محصول تولیدی سال زراعی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بوده و از اختلاط با گندم های کهنه جداً خودداری گردد گفت: کشاورزان در زمان تحویل گندم و دریافت رسید خرید حتماً اطلاعات خود را اعم از نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره حساب چک نموده و در صورت مغایرت به مرکز خرید اعلام و نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

لازم به توضیح است طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست