• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 3953

دولت یازدهم جشنواره موسیقی آوای امید را احیا کرد

پیام ملت– مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم جشنواره موسیقی آوای امید به همراه برخی دیگر از رویدادهای فرهنگی در این استان دوباره احیا شدند. ناصر مقدم در آیین اختتامیه چهار ...

پیام ملت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم جشنواره موسیقی آوای امید به همراه برخی دیگر از رویدادهای فرهنگی در این استان دوباره احیا شدند.

ناصر مقدم در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی موسیقی آوای امید، اظهار کرد: این جشنواره همه ساله در دهه‌فجر در دو بخش تک‌نوازی و گروه‌نوازی برگزار می‌شود که استقبال گسترده از آن نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است.

وی با تاکید بر همکاری مسئولان در اجرای برنامه‌های هنری خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته در استان زنجان و اجرای ۷۵ کنسرت موسیقی، بیش از ۴۵۰ هنرمند در دو بخش تک‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد آموزشگاه‌های موسیقی در استان زنجان از هفت به ۱۵ آموزشگاه رسید.

مقدم یاد آور شد: این امار نشان‌دهنده رشد بالای صد درصدی تعداد آموزشگاه‌های موسیقی است.

وی عنوان کرد: در چهارمین جشنواره استانی موسیقی آوای امید هنرمندانی از شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و طارم حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست