• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 12780

مدیر حوزه علمیه استان زنجان: انتخابات راه بیان عقیده و اعتراضات است

پیام ملّت– مدیر حوزه علمیه استان زنجان گفت: انتخابات عرصه ای برای بیان خواسته ها به صورت رسمی و قانونی است. حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه حضور گسترده در ...

پیام ملّت– مدیر حوزه علمیه استان زنجان گفت: انتخابات عرصه ای برای بیان خواسته ها به صورت رسمی و قانونی است.

حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات به خباثتهای دشمنان پایان میدهد، اظهار کرد: شرکت در انتخابات سبب افزایش قدرت و اقدار ملّت ایران خواهد شد.

وی افزود: حضور در انتخابات موجب میشود همه تبلیغات و تحریمهایی که علیه کشور اعمال شده شکست خورده و دشمنان مایوس شوند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان با ابراز اینکه ایران یک پایگاه قوی مردمی دارد، خاطر نشان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و یک جشن ملی است و کسی که در این انتخابات پای صندوق رای می رود حق مدنی خود را ابراز می کند.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای بیان اعتراضات است، ادامه داد: اگر فردی با وضع کنونی جامعه مخالف است نباید تصمیم بگیرد که رای ندهد زیرا این یک انحراف است و برای بیان اعتراضات خود، کاندیدی که معتقد است برای جامعه مفید است را انتخاب کند.

این مسئول با ابراز اینکه انتخابات فرصت و عرصه ای برای بیان خواسته های مردم به صورت رسمی و قانونی است، اظهار داشت: شرکت در انتخابات راهی برای عقیده و اعتراضات است که افراد به کاندیدایی که با خط مش وی هم جهت است رای دهند.

وی با اشاره به ویژگیهای نماینده اصلح در خانه ملّت یادآور شد: می بایست افرادی انتخاب کنیم که به معنای واقعی مومن باشند و ایمان راسخ به انقلاب داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری افزود: نماینده اصلح باید مدافع ارزشهای انقلاب باشد و عزت نفس و خود باوری داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه در راستای ترغیب مردم برای شرکت مردم در انتخابات توضیح داد: در ایام انتخابات امسال در حوزه علمیه جلساتی با طلاب داشتیم که در این نشستها اهمیت شرکت در انتخابات و معیارها بیان شد و طلاب تا میتوانند در ترغیب مردم اقدام کنند و امام جماعت در مساجد نیز مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و همچنن مردم با شناخت به پای صندوق های رای بروند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست