• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۰۲
  • شناسه خبر: 5219

اتحاد مسلمانان مانع از تعبیر خواب صهیونیسم است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: صهیونیسم و دشمنان اسلام آگاه باشند که با اتحاد مسلمانان هرگز خواب های آشفته آنها تعبیر نخواهد شد. به گزارش پیام ملّت، حجت‌الاسلام علی شیرازی در راهپیمایی روز قدس زنجان با ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: صهیونیسم و دشمنان اسلام آگاه باشند که با اتحاد مسلمانان هرگز خواب های آشفته آنها تعبیر نخواهد شد.

به گزارش پیام ملّت، حجت‌الاسلام علی شیرازی در راهپیمایی روز قدس زنجان با بیان اینکه هر زمان استکبار جهانی علیه مظلوم حرکتی کند جمهوری اسلامی از مظلوم دفاع خواهد کرد، اظهار کرد: دشمنان تلاش می کنند تا جنگ بین شیعه و سنی راه بیاندازند و موجب تفرقه شوند ولی مردم ایران همواره از مردم فلسطین حمایت می کنند.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار حرکت اسلامی در جهان هستند، خاطرنشان کرد: در کنفرانس بیداری اسلامی بیان شد که برای ایستادگی در برابر جهان ظلم بایستی شیعه و سنی زیر چتر جمهوری اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه در سراسرجهان روز قدس را گرامی می دارند و این مساله نشانگر انسجام امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از اتحاد جامعه انسانی و اسلامی در هراس است و چاره ای جز تسلیم در برابر خاص ملت ها ندارد.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه استکبار جهانی نمی تواند به بیداری اسلامی ملت های جهان لطمه ای وارد کنند، افزود: ملت های مسلمان جهان هرسال پرشورتر از سال های قبل در این راهیپمایی حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر حرکت های گسترده مردمی در مقابل استکبار جهانی در اروپا هم شکل گرفته است.

این مقام مسوول افزود: در حال حاضر پرچم ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از مظلومان در جهان برافراشته شده است.شیرازی با بیان اینکه استکبار منتظر پاسخ ضربه در برابر اقداماتشان در جهت سست کردن اراده امت اسلامی باشند، تصریح کرد: قدرت نمایی جمهوری اسلامی با راهنمایی مقام معظم رهبری یک حماسه جدید ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص عدم تجاوز دشمن به کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا پاسخ دشمنان را به موقع بدهد.

وی به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: مردم ایران آماده لبیک گفتن به فرمان رهبری هستند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست