• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۵-۳۰
  • شناسه خبر: 8135

صداوسیما باید محلی برای تجمیع سلائق باشد

پیام ملّت– استاندار زنجان با بیان اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باید محلی برای تجمیع همه سلائق و دیدگاه های درون نظام باشد، خاطر نشان کرد: باید در رسانه ملی فرصت بیان دیدگاه ها و نظرات برای تمامی سلائق و اقوا ...

پیام ملّت استاندار زنجان با بیان اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران باید محلی برای تجمیع همه سلائق و دیدگاه های درون نظام باشد، خاطر نشان کرد: باید در رسانه ملی فرصت بیان دیدگاه ها و نظرات برای تمامی سلائق و اقوام ایرانی بصورت یکسان فراهم شود تا مخاطبین با احساس مشارکت همگانی، صداوسیما را متعلق به ۸۱ میلیون ایرانی بدانند.

اسداله درویش امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان، با توجه به قرارگیری کشور در شرایط خطیر و حساس، ماموریت و نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را خطیر توصیف کرد و گفت: در شرایط امروز منطقه ای و بین المللی ایران که شاهد اعتلاف شوم امریکا با منافقین ضد انقلاب و عربستان سعوری هستیم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان دستگاهی که می تواند موجب ایجاد وحدت و حفظ منافع ملی شود، نقش و رسالت مهمی را بر عهده دارد.
وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور به اتحاد، انسجام و وحدت ملی نیازمندیم، اظهار کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از ارکان مختلف نظام می تواند در رسالت ایجاد وحدت ملی و توجه به حفظ منافع ملی کشور را بر عهده داشته باشد.
مقام عالی اجرایی استان با اشاره به اینکه علیرغم وجود ابزارها و تکنولوژی های مختلف برای تولید و اطلاع رسانی اخبار، مردم همچنان به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای دریافت اخبار صحیح اعتماد دارند، تصریح کرد: امروزه که هر خبری در اندک زمانی در سراسر جهان منتشر می شود، بهتر است که ما با مسلح نمودن صداوسیما به تکنولوژی های روز دنیا و با انعکاس سریع و دقیق اخبار، اعتماد عمومی را همچنان جلب نماییم تا برای کسب اطلاع به سراغ رسانه های بیگانه و اخبار نادرست نروند.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ویژگی هایی همچون صراحت، صداقت، صحت و شفافیت در اطلاع رسانی موجب جذب مخاطبین خواهد شد، از مسئولین صداوسیمای استان خواست تا این مولفه ها را در امر اطلاع رسانی تقویت نمایند و تصریح کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی با طبع و سلیقه ۸۱ میلیون ایرانی با فرهنگ ها، قومیت ها و زبان های مختلف روبروست و باید تمامی این سلائق را مدنظر قرار دهد تا همه ایرانیان احساس کنند صداوسیما به آنان نیز تعلق دارد.
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران نیز در این بود که همه اقوام ایرانی و ادیان رسمی و قانونی کشور را زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار داد تا همه مردم در ساختن ایرانی سربلند احساس مسئولیت و مشارکت داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست