• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۰-۱۴
  • شناسه خبر: 12433

استاندار زنجان در واکنش به ترور سردار سلیمانی :یک رئیس جمهور خیلی باید ضعیف باشد که دستور ترور صادر کند

استاندار زنجان  گفت: همه دلباختگان مقاومت و همه مردم ایران خونخواه شهید سلیمانی هستند چرا که آن  شهید نه تنها در بین مردم ایران بلکه در بین مردم جهان نیز محبوبیت بالایی داشت. به گزارش «پایگاه خبری- تح ...

استاندار زنجان  گفت: همه دلباختگان مقاومت و همه مردم ایران خونخواه شهید سلیمانی هستند چرا که آن  شهید نه تنها در بین مردم ایران بلکه در بین مردم جهان نیز محبوبیت بالایی داشت.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» فتح اله حقیقی درکارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام قاسم سلیمانی اظهار داشت: کسانی که دست به این جنایت زدند باید بدانند با ساخت توئیت‌ها و مصاحبه‌های مختلف نمی‌توانند مردم را فریب دهند. یک رئیس جمهور خیلی باید ضعیف باشد که دستور ترور صادر کند.

فتح اله حقیقی با بیان اینکه انتقام سختی در انتظار فاسدان و جنایتکاران است، گفت: این ترور یک اشتباه استراتژیک بود.

استاندار زنجان شهادت سردار سلیمانی را  موجب وحدت در داخل کشور قلمداد کرد و افزود: دنیا دید که ایران در مواجهه با دشمنان یک خانواده است و در مقابل مصالح ملی متحد است.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه سردار سلیمانی بیان کرد: وی عمر خود را در مسیر مبارزه با تفکیری‌ها و داعشی‌ها صرف کرد.

حقیقی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی  سردارانی چون قاسم  سلیمانی زیاد دارد، افزود: این شهادت چهره ارزشمند سپاه را به نمایش گذاشت.

استاندار زنجان در رابطه با پروژه راشا کاسپین نیز گفت: اطلاعات  مربوط  به راشا کاسپین یک پارچه نیست و هر اداره اطلاعات متفاوتی را اعلام می کند و به همین خاطر قرار بود در  یک جلسه موضوع شرکت راشاکاسپین به صورت یک پارچه حل شود و کارهایی که در این شرکت انجام شده است باید بررسی شود و در این مورد به همه مدیران اختیارات داده شده است . وی افزود  تمایلی به کار با  مدیرانی که  کار را به پایان نمی رسانند ندارم..

حقیقی همچنین گفت:  ایجرود یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان زنجان است‌ که نقشه راهی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است و البته باید گزارشی از اقدامات در این شهرستان ارائه شود.

رئیس دانشگاه علومپزشکی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه پارامترهای زیست محیطی راشا کاسپین بیش از حد استاندارد است گفت: هنوز گزارش های لازم از سوی راشا کاسپین ارائه نشده است.

آبسالان مدیرکل محیط زیست استان زنجان نیز گفت: با توجه به  اخطارهای داده شده قول داده اند با راه اندازی تصفیه خانه میزان آلایندگی به حد استاندارد برسد و فاضلاب آن به زنجانرود وارد نشده و آب از دسترس کشاورزان خارج و لوله گذاری انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست