• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۲-۲۴
  • شناسه خبر: 13248

سرپرست شهرداری زنجان: بدنه مدیریتی شهرداری پالایش می‌شود

پیام ملّت – سرپرست شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه برخی از مشکلات شهرداری ریشه در مدیریت دارد، از همین رو با استفاده از توان و نیروهای پاکدست شهرداری در داخل مجموعه، بدنه مدیریتی پالایش می‌شود. حبیب ملایی یگانه ...

پیام ملّت – سرپرست شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه برخی از مشکلات شهرداری ریشه در مدیریت دارد، از همین رو با استفاده از توان و نیروهای پاکدست شهرداری در داخل مجموعه، بدنه مدیریتی پالایش می‌شود.

خانه تکانی اساسی در شهرداری زنجان/ شهردار منتخب: بدنه مدیریتی شهرداری پالایش می‌شود

حبیب ملایی یگانه در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در شورا و شهرداری یک قول و قراری داریم که با کار شبانه‌روزی مشکلاتی که در سال جاری گریبان‌گیر شورا و شهرداری شد را با کار و تلاش مضاعف جبران کنیم.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تلاش شهرداری برگرداندن اعتماد عمومی خواهد بود و طوری باشد که مردم شهرداری را به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در خدمت خود بدانند، اضافه کرد: در این راستا از طرفی از وجود همکاران پاکدستی که در راستای جلب رضایت عموم مردم فعالیت دارند استفاده خواهیم کرد و این قول را به مردم می‌دهیم که روحیه خدمت بدون منت در شهرداری احیا و به محل کار و خدمت تبدیل خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با تغییرات مدیریتی در دوره جدید نیز گفت: ریشه‌یابی برخی از مشکلات در برخی از حوزه‌ها قطعا به مدیریت برمی‌گردد که یا کارآیی لازم را نداشته و یا دچار انحراف شده‌اند، از همین رو لازم است که بدنه مدیریتی شهرداری پالایش شده و افراد پاکدست و متخصص روی کار بیایند.

یگانه تصریح کرد: به مردم قول می‌دهم که از نیروهایی استفاده خواهیم کرد که کاربلد و پاکدست باشند و بتوانند اعتماد عمومی را به شهرداری بازگردانند و در واقع شهرداری را محل خدمت به شهروندان بدانند.

سرپرست شهرداری زنجان افزود: البته دست ما در شهرداری زیاد باز نیست که بخواهیم نیروهای جدید زیادی از جاهای دیگر استفاده کنیم، از همین رو تلاش خواهیم کرد که از توان و نیروهای شهرداری در داخل مجموعه که سلامت کار آنها مورد تایید مراجع ذیربط است، استفاده کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست